-
6 september 2014, 16:50
#3
owkay, merci!
sowieso neig ik meer naar de laney... en proberen ga ik zeker doen.
maar wat praktische ervaringen zijn altijd leuk natuurlijk!
fixed bias wil zeggen dat je de lampen niet meer moet biassen veronderstel ik, als je eens iets anders wil proberen. maar wil dat ook zeggen dat er verschil is in de klank?
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers