Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 196 van 410 EersteEerste ... 96146186194195196197198206246296 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.951 t/m 1.960 van 4093
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht

hmmmmmm
    Fan van Eagles of Death Metal? Maton is dit toch
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Musicmaster Bass

Of Mustang Bass
    Vroeger was de toekomst beter.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Fan van Eagles of Death Metal? Maton is dit toch
    Die mannen kan ik wel pruimen ja! Homme speelt ook al tijden op Maton trouwens, nog zo'n held.

Er zit een winkel in Ukkel die ze op stock heeft, dus van zodra ik cash heb ga ik daar maar eens langs.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Die mannen kan ik wel pruimen ja! Homme speelt ook al tijden op Maton trouwens, nog zo'n held.

Er zit een winkel in Ukkel die ze op stock heeft, dus van zodra ik cash heb ga ik daar maar eens langs.
    Homme lijkt ze alleen live niet meer te gebruiken. MotorAve Belaire is zijn main al tijden. En hij heeft voor de nieuwe tour een of twee Echopark gitaren. Dean Fertita en Troy hebben er ook allebei een. De maton heb ik niet meer live gezien sinds....

ontopic: Motorave Belaire GAS! Ooit......
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Homme lijkt ze alleen live niet meer te gebruiken. MotorAve Belaire is zijn main al tijden. En hij heeft voor de nieuwe tour een of twee Echopark gitaren. Dean Fertita en Troy hebben er ook allebei een. De maton heb ik niet meer live gezien sinds....

ontopic: Motorave Belaire GAS! Ooit......
    Voor de Clockwork tour heeft ie ze volgens mij inderdaad niet meer gebruikt (toch niet de 2 x dat ik ze gezien heb), maar blijven wel vette planken!

En MoterAve is inderdaad onnoemelijk vet! Daar zou ik m'n Black Phoenix zelfs graag voor inruilen. Jammer genoeg zijn ze ook ook super onbetaalbaar. Begint vanaf 5500 € oid dacht ik?

Senior Member

Standaard

Ik heb een keer op zo eentje gespeeld, eerlijk gezegd vond ik het echt helemaal nergens naar klinken, zo'n dun neuzig rotgeluid akoestisch.

Senior Member

Standaard

Maar is het ook niet gewoon een rip off van een Spectra sonic?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Maar is het ook niet gewoon een rip off van een Spectra sonic?
    Snap je vergelijking, maar nee:

Kak, die Spectra's zijn ook enorm gaaf! Motorave begint idd bij $4800+..... Raar dat jij er slechte ervaring mee hebt Tristan (zelf uiteraard nooit getest), toch wel een aantal bekende gitaristen die erbij zweren....

Senior Member

Standaard

Ik weet niet wat daar raar aan is, ik vond dat dat ding gewoon waardeloos klonk en precies de verkeerde frequenties weergaf, ik had niet eens zin om het ding aan te sluiten op een versterker.
    Misschien heeft het voor die gitaristen meer met stijl en imago te maken of hebben zij wel een goed exemplaar, geen idee, van wat ik begreep worden die dingen stuk voor stuk in opdracht gebouwd dus de kans dat je net een mindere treft lijkt me dan zeker wel aanwezig.
    Die Spectra Sonic ziet er mijns inziens ook gaver uit, wat minder lomp en de slagplaat heeft wat minder een waterhoofd.

Standaard

Ik zeg al jarenlang dat als ik een LP ga kopen dat het een goldtop moet zijn maar nadat ik dit heb gezien...

it's better to burn out than to fade away

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten