Musicmaster Bass
Of Mustang Bass
![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Homme lijkt ze alleen live niet meer te gebruiken. MotorAve Belaire is zijn main al tijden. En hij heeft voor de nieuwe tour een of twee Echopark gitaren. Dean Fertita en Troy hebben er ook allebei een. De maton heb ik niet meer live gezien sinds....
ontopic: Motorave Belaire GAS! Ooit......
![]()
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Voor de Clockwork tour heeft ie ze volgens mij inderdaad niet meer gebruikt (toch niet de 2 x dat ik ze gezien heb), maar blijven wel vette planken!
En MoterAve is inderdaad onnoemelijk vet! Daar zou ik m'n Black Phoenix zelfs graag voor inruilen. Jammer genoeg zijn ze ook ook super onbetaalbaar. Begint vanaf 5500 € oid dacht ik?
Ik heb een keer op zo eentje gespeeld, eerlijk gezegd vond ik het echt helemaal nergens naar klinken, zo'n dun neuzig rotgeluid akoestisch.
Maar is het ook niet gewoon een rip off van een Spectra sonic?
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Ik weet niet wat daar raar aan is, ik vond dat dat ding gewoon waardeloos klonk en precies de verkeerde frequenties weergaf, ik had niet eens zin om het ding aan te sluiten op een versterker.
Misschien heeft het voor die gitaristen meer met stijl en imago te maken of hebben zij wel een goed exemplaar, geen idee, van wat ik begreep worden die dingen stuk voor stuk in opdracht gebouwd dus de kans dat je net een mindere treft lijkt me dan zeker wel aanwezig.
Die Spectra Sonic ziet er mijns inziens ook gaver uit, wat minder lomp en de slagplaat heeft wat minder een waterhoofd.
Ik zeg al jarenlang dat als ik een LP ga kopen dat het een goldtop moet zijn maar nadat ik dit heb gezien...
![]()
it's better to burn out than to fade away
Favorieten/bladwijzers