Beide gitaristen uit je voorbeeld hebben de Fractal Axe fx als effectendoos en gebruiken gewone buizenversterkers met een microfoon ervoor.
Ik ben een modeling gebruiker van het eerste uur en het komt er dicht bij, de Kemper staat ook wel op mijn lijstje maar mijn buizenversterker gaat nog niet weg.

Eigenlijk hebben niet alle toetsenisten de analoge techniek verlaten, er is nog een kleine groep die hardnekkig op Leslie's, Hammond Orgels and Fender Rhodes gebruikt.