Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 460 van 867 EersteEerste ... 360410450458459460461462470510560 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.591 t/m 4.600 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Die snap ik even niet.
    Oh shit, nu ik je post op nieuw lees, zie ik dat ik hem verkeerd interpeteerde.

Senior Member

Standaard

Als een tank, zo ziet het eruit. Mooi!

Senior Member

Standaard

Gaaf 123GHK!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Zeker Rock & Roll...
    Maar ook een andere kant, een keurig strak pedalenbordje kan ook heel dwingend zijn.
    -bij de keuze van vervanging (ruimte, beschikbare voeding ed)
    -Weinig ruimte voor experimenteren met nieuwe combi's
    klopt helemaal. Af en toe moet je er ook makkelijk een pedaal kunnen uithalen. Voor wanneer je wat wil experimenteren of gewoon wanneer je een keer maar 1 effect ervan wil gebruiken. Hoef je niet gelijk heel je kist mee te nemen, maar neem je alleen dat pedaal mee. Dat is weer het nadeel van die strakke boards, je mist vaak de flexibiliteit.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Standaard

Dank u allen

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

De laatse versie van mijn plank. Door de nieuwe G2 een stuk kleiner (maar nog steeds flink). Alleen de kist nog even aanpassen aan het nieuwe formaat.

De laatste aanwinsten zijn de Whammy V, de MXR phase90, de Moog Mf Trem en de Deep Trip BOG (een heel fijne fuzz face, die de plaats van de Sun Face heeft ingenomen). De voeding zit onder het board, evenals een Midi Solutions Event mapper. Daarmee switch ik presets op zowel de Timeline als de whammy, maar alleen op de presets waarbij ik dat wil.

De Loopy2 bovenop schakelt tussen de BOG en mijn reserve loop, zodat ik makkelijk andere dingen kan proberen, zonder de boel uit elkaar te halen.

Dit alles gaat doorgaans in een Vox AC30 of een oude Marshall JMP (en héél soms beide)
    Heel blij mee!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    klopt helemaal. Af en toe moet je er ook makkelijk een pedaal kunnen uithalen. Voor wanneer je wat wil experimenteren of gewoon wanneer je een keer maar 1 effect ervan wil gebruiken. Hoef je niet gelijk heel je kist mee te nemen, maar neem je alleen dat pedaal mee. Dat is weer het nadeel van die strakke boards, je mist vaak de flexibiliteit.
    Als het incidenteel is kun je 'm toch ook helemaal voor- of achteraan de keten zetten? Als je vaak wilt wisselen maar toch een bord wilt houden (een tas met pedalen meenemen zou niets voor mij zijn) kun je met een looper zoals de Switchblade werken en altijd een loop vrijhouden.

Senior Member

Standaard

Hier mijn tweede pedalboardje... Mijn eerste is een showmaster 24. Maar ik had meer pedalen en zocht iets compacts voor op de pak.

Doelstelling 3 pedaaltjes op een plankje. Ik heb nu een Hofner tuner, digitech screamin blues en een behringer DM100. Alleen de behringer heeft maar twee schroefjes onderop.. Het idee was schroefjes eruit en dan door de gaatjes de schroefjes vastzetten.. Maar daar moet ik nog wat op verzinnen denk ik.

Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

En een tijdje later:

DanElectro octave up fuzz
    Behringer distortion/overdrive
    Digitech screamin eagle distortion/overdrive met hoog en laag eq.
    Hofner tuner (fijne tuner werkt voor bas en gitaar)
    Laatst gewijzigd door muziekschuur; 4 april 2014 om 16:54
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Senior Member

Standaard

Vorige set up:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht

Huidige plank:

Nieuwe aanwinst is de POG2. Super blij met de huidige opzet. Kan er alles mee en hoewel de kist me eigenlijk te groot is, zit de boel wel stevig ingepakt, zit het goed vast en zitten er wielen onder.
    Laatst gewijzigd door Riky; 8 april 2014 om 21:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten