Als een tank, zo ziet het eruit. Mooi!![]()
Gaaf 123GHK!!
klopt helemaal. Af en toe moet je er ook makkelijk een pedaal kunnen uithalen. Voor wanneer je wat wil experimenteren of gewoon wanneer je een keer maar 1 effect ervan wil gebruiken. Hoef je niet gelijk heel je kist mee te nemen, maar neem je alleen dat pedaal mee. Dat is weer het nadeel van die strakke boards, je mist vaak de flexibiliteit.
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
Dank u allen![]()
De laatse versie van mijn plank. Door de nieuwe G2 een stuk kleiner (maar nog steeds flink). Alleen de kist nog even aanpassen aan het nieuwe formaat.
De laatste aanwinsten zijn de Whammy V, de MXR phase90, de Moog Mf Trem en de Deep Trip BOG (een heel fijne fuzz face, die de plaats van de Sun Face heeft ingenomen). De voeding zit onder het board, evenals een Midi Solutions Event mapper. Daarmee switch ik presets op zowel de Timeline als de whammy, maar alleen op de presets waarbij ik dat wil.
De Loopy2 bovenop schakelt tussen de BOG en mijn reserve loop, zodat ik makkelijk andere dingen kan proberen, zonder de boel uit elkaar te halen.
Dit alles gaat doorgaans in een Vox AC30 of een oude Marshall JMP (en héél soms beide)
Heel blij mee!
Als het incidenteel is kun je 'm toch ook helemaal voor- of achteraan de keten zetten? Als je vaak wilt wisselen maar toch een bord wilt houden (een tas met pedalen meenemen zou niets voor mij zijn) kun je met een looper zoals de Switchblade werken en altijd een loop vrijhouden.
Hier mijn tweede pedalboardje... Mijn eerste is een showmaster 24. Maar ik had meer pedalen en zocht iets compacts voor op de pak.
Doelstelling 3 pedaaltjes op een plankje. Ik heb nu een Hofner tuner, digitech screamin blues en een behringer DM100. Alleen de behringer heeft maar twee schroefjes onderop.. Het idee was schroefjes eruit en dan door de gaatjes de schroefjes vastzetten.. Maar daar moet ik nog wat op verzinnen denk ik.
![]()
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
En een tijdje later:
DanElectro octave up fuzz
Behringer distortion/overdrive
Digitech screamin eagle distortion/overdrive met hoog en laag eq.
Hofner tuner (fijne tuner werkt voor bas en gitaar)
Laatst gewijzigd door muziekschuur; 4 april 2014 om 16:54
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Laatst gewijzigd door Riky; 8 april 2014 om 21:21
Favorieten/bladwijzers