Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 456 van 871 EersteEerste ... 356406446454455456457458466506556 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.551 t/m 4.560 van 8705
    Senior Member

Standaard

Mijn huidige setup, ANalogman KOT klinkt super!

Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacrow Bekijk bericht
    Fijne setup Pepe, klein maar fijn

Hoe valt die Lazy Cruiser mee? Al veel over gehoord...
    Volgende week op het podium maar ik heb goede hoop.
    Hou je van Klon en hou je van tweed dan is dit het ding to have denk ik. Ik stond ook op de wachtlijst voor de KOT maar ik heb hem laten passeren. Goed board, u kent uw drives.

Senior Member

Standaard

Waarom hebben ze dat ding niet Köt genoemd? Weet je meteen dat je die kan laten liggen in de shop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De 2014 edities. Klein maar fijn.

Hoe voed je deze twee heerlijke bordjes Pepe? Met een daisy chain op een one spot?

Senior Member

Standaard

De onderste is een one spot. De bovenste is lastig, de Vent en de Flint (dat klinkt als een toneelstuk) zijn te zwaar voor een one spot en het simpelste is gewoon hun eigen adapter, een derde adapter gaat naar de polytune die een daisy chain heeft naar de Lazy J.
    Het is geen big deal, ik sleep altijd een stekkerblok mee waar ik de amp ook op inprik. De praktijk leert dat het van alle kanten slim is om 1 stekker aan te bieden voor 220.

Senior Member

Standaard

Wel handig hoor! Ik wilde een stuk groter gaan, maar ik denk toch dat ik het niet ga doen. Had afgelopen weekend een grote kist mee als een soort van probeerseltje, maar denk toch niet echt dat ik het veel gebruik..

Senior Member

Standaard

Ja, voor je het weet ben je teveel bezig met knoppen en schakelaars. Ik ben sowieso geen sferische tapijtenlegger. Gewoon keihard met die noten recht voor zijn raap.

Senior Member

Standaard

Leuke boardjes! Kan ik me erg in vinden. Hoe bevalt die Neo Mini Vent? Heb je nog ervaring met andere Leslie simulators?

Senior Member

Standaard

Heb een tijdje die H&K met me meegesleept, de high speed is goed, de slow vond ik niet geweldig en bovendien veel te groot om leuk te zijn. Toen die grote Neo verscheen hoorde ik gelijk George Harrison en David Gilmour uit dat ding komen, dat was een goed teken. Maar ook te groot. En ineens kwam de Strymon met een werkbaar formaat en Neo volgde met de mini. Kijk.

Ik heb ze beiden gekocht en ze een weekje naast elkaar getest en de Strymon weer teruggestuurd. Het verschil is niet groot, de Strymon klinkt wat digitaler, heeft niet dat dikke warme ronde van de Neo. Maar ook een klasse leslie.
    I

Senior Member

Standaard

Wellicht niet heel duidelijk, maar vond hem wel smaakvol:

Wah > volume > oc2 > tremelo > ts7 > ht drive > flashback > reverb > malekko > reverb

de boel wordt gevoed door een voodoo lab 2 en een onespot. De Blackstar heeft helaas zijn eigen voeding nodig (mocht iemand daar een oplossing voor weten?)

stiekem heb ik afgelopen week de boel op een pedaltrain gebouwd (was klaar met dat gepruts in een showmaster) met de flashback voor de laatste reverb, maar daar heb ik nog geen foto van.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten