Die snap ik even niet.
Die snap ik even niet.
Volgens mij is hij tegenwoordig veel gematigder maar Marc Ribot sleepte altijd grote sporttassen mee die hij ter plekke leegkieperde en hoewel een nachtmerrie voor al die keurige boardjes hier, onze Zoon van Piet had daar wel de rock'n roll attitude van gesnapt.
![]()
Zie het meer bij pro gitaristen. Die hebben er waarschijnlijk ook een mannetje voor, maar dan nog. Ik vind dat spul aansluiten onpraktisch gedoe + ik wil mn pedalen bijna blind in kunnen trappen.
Update
![]()
Strak! Vraagje: ik had op mijn vorige pedalenbord ook 2 pedalen op blokjes hout staan, maar ze voelden bij het intrappen toch vrij instabiel. Ze hebben het een half jaar overleeft, maar toen ik de boel ging verbouwen bleek dat ze er eigenlijk gewoon los inzaten. Hoe heb jij die houtblokjes bevestigd? Of heb je hier ook last van?
Ook wel 'leuk' om te zien dat jij ook gebruik maakt van een onbeschermde stekkerdoos.
Edit: is al eens eerder ter sprake gekomen hier, maar hoe maak je dit soort in- en outputs?
Laatst gewijzigd door Riky; 22 maart 2014 om 01:59
Ik heb deze kist nog niet zo lang en trap mijn pedalen vrij voorzichtig in dus kan er weinig over zeggen. Maar ik denk dat het wel snor zit, alles zit aan de onderkant met meerdere schroeven per 'blokje' vast.
Wat bedoel je met onbeschermde stekkerdoos? Die open input waar bier in gegooid kan worden?
De inputs heb ik met deze rakkers gemaakt.
Ik monteerde ooit een equalizer in mijn autoradio en daar bleef ik maar aan pielen, gek werd ik van mezelf. Het was me toen al duidelijk, opties zijn niet voor mij en dat is ook een reden waarom ik het klein houd. Een andere reden is dat ik lui ben en al die rare geluiden me niet interesseren. Maar het heeft wel degelijk zijn plaats natuurlijk, soms zie je gitaristen die die pedalen echt naar zich toe trekken, er iets mee doen zoals Yan Pechin of Geoffry Burton.
Favorieten/bladwijzers