O.a. een SM75 inderdaad en een Røde geloof ik, het type weet ik zo even niet meer. Hier hebben we opgenomen: http://www.heartwork-studio.nl/ De man heeft nogal een indrukwekkende verzameling in z'n studiootje staan.
Ik bedenk me, we hebben die Palmers ook gebruikt voor een pre-productie middagje en dat klonk echt verrassend goed! Mijn voorkeur blijft uitgaan naar close micen, maar die Palmers zijn echt erg overtuigend.
De buisjes stonden gister goed te gloeien inderdaad, ik kon m'n Marshall gewoon ruiken, hehe... Het hok is niet al te groot en werd met drie zwoegers en lekker warme versterkers ook goed warm.
Gitaren waren een Burny Les Paul Custom, met Motor City Afwayu elementen en mijn Rikkers telecaster Deluxe met SD '59 en P-Rails. De tele is niet echt meer een Deluxe te noemen, behalve qua model. De body is van mahonie, de nek van esdoorn en de toets van ebben.
Als de opnames klaar zijn zal ik tzt natuurlijk wel wat posten. Ik heb ook nog wel wat mooie plaatjes, die ik dan ook in dat topic even zal bijplakken.
Favorieten/bladwijzers