Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 403 van 441 EersteEerste ... 303353393401402403404405413 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.021 t/m 4.030 van 4401

Discussie: Post je stack

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    waarom heb je er een P van gemaakt? volume knob is gewoon engels voor volume knop hoor.
    en die extra sustain die je krijgt door dat beetje extra hout verlies je toch met die kahler
    Maar in het Engels is het waarschijnlijk wel 'volume knob'. Dus los van elkaar.

Standaard

verander je naam maar in mierenneuker
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Super Moderator

Standaard

Er is nog een reden dat de volumeknop daar zit, hij zit weinig in de weg. Ik gebruik hem weinig, om in goed Nederlands te zeggen "louder is better"
    Vriendelijke groet,

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    verander je naam maar in mierenneuker
    Waarom nou zo onaardig?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Ik snap je vraag ergens wel hoor. Vorige week nog twee keer naar Rotterdam gereden. Dan zie je naast veel mooie wagens toch een hoop van die kleine karretjes in kleurtjes als rose, en andere fluo spuitlagen rijden waarvan je denkt: hoe geraak je daar in godsnaam met vier in
    Wss zit de wegenbelasting bij jullie daar ook wel voor een groot deel tussen.
    Ik heb een Saab 9-3 diesel uit 2000. Als ik de hoedenplank weghaal krijg ik in dat koffer een cab, head in case, pedalenbak van 80 op 50 in flightcase vorm en twee gitaren in zonder de achterzetel plat te moeten leggen... Daarvoor heb ik hem ook gekocht 10 jaar geleden.

MS
    Haha dat zijn minimale eisen van een muzikant. Toen ik mijn auto ging kopen tweedehands, had ik uit karton de vorm (zijkant) van mijn cabinet geknipt om er zeker van te zijn dat ik hem achterin zou kunnen schuiven (het is namelijk een sedan).
    Toen ik vervolgens de verkoper vroeg om voor het testritje dit eerst nog even te checken keek hij toch raar
    Overigens paste het met gemak, cabinet plat achterin de koffer van een seat toledo. Pedalenkoffer ernaast en de versterker en top op de achterbank.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Standaard

okee, dan heb je dus alleen je eigen spullen mee. Bij mij moet er nog een complete basinstallatie en een zanginstallatie bij. Is wel lekker voordelig, wij krijgen de hele band in 2 stationwagens.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    okee, dan heb je dus alleen je eigen spullen mee. Bij mij moet er nog een complete basinstallatie en een zanginstallatie bij. Is wel lekker voordelig, wij krijgen de hele band in 2 stationwagens.
    Wij ook ruim. En dat is met 2x4x12", 1x4x10" en een complete drumkit. Zanginstallatie hebben we niet

Senior Member

Standaard

1 hele zanginstallatie (2 van die grote kisten die je links ziet zitten) Mesa 2X12 vertical slanted. Een grote active monitor, Mengpaneel pedalboard, ergens een gitaar, een bassman en ikzelf

Alleen niet te snel over de rotonde gaan
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Haha dat zijn minimale eisen van een muzikant. Toen ik mijn auto ging kopen tweedehands, had ik uit karton de vorm (zijkant) van mijn cabinet geknipt om er zeker van te zijn dat ik hem achterin zou kunnen schuiven (het is namelijk een sedan).
    Toen ik vervolgens de verkoper vroeg om voor het testritje dit eerst nog even te checken keek hij toch raar
    Overigens paste het met gemak, cabinet plat achterin de koffer van een seat toledo. Pedalenkoffer ernaast en de versterker en top op de achterbank.
    .

Er kan dus dan gewoon drie man op de achterbank he

Eigen spullen... Hatelijk vaak als je mensen in de band hebt zonder wagen of rijbewijs... Hun spullen moeten mee en dan vaak ook nog even omrijden om het vriendinnetje op te halen grrr

MS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Alleen niet te snel over de rotonde gaan
    Zanginstallatie incl sub en 1 monitor, kist met licht incl bekabeling, kist met audio incl bekabeling, tas met mixer, tas met statieven, 1x12 combo, pedalboard en gitaar. Gaat allemaal net aan in de mini -vriendin kan er niet meer bij- maar ligt dan verder als een blok en draait als een dolle rond de rotonde.

Ik heb een paar jaar in een vw caddy gereden. Dat was kwa 4x12 en 2x 4he racks erinschuiven wel erg luxe, maar voor de rest helemaal niet. Geweldig autootje.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 18 maart 2014 om 10:19
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten