Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1218 van 1797 EersteEerste ... 218718111811681208121612171218121912201228126813181718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.171 t/m 12.180 van 17961
    Senior Member

Standaard

Weet je wat het erge is? Het zou ook nog best eens zo kunnen zijn dat hij het zelf gelooft. Dat het verhaal hem door de verkoper ook zo verteld is. Maar dat die verkoper er niet bij heeft verteld dat ie als basis zo'n H&K telecaster heeft gebruikt...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Mooie gitaar, ook echt en ongetwijfeld schaars ... maar €5000 voor een Morris?!?

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...168340436.html

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht
    Hij weet de gitaar wel echt te verkopen. Sjeesus zou er bijna zelf nog in gaan geloven!!
    Hij zegt er niet bij dat het om USA onderdelen gaat.... En de hals/kop is zeker weten geen Fender onderdeel...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Mooie gitaar, ook echt en ongetwijfeld schaars ... maar €5000 voor een Morris?!?

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...168340436.html
    Deze Morris gitaar is volledig uit 1 stuk gemaakt en daarmee een zeer speciale en zeldzame gitaar.
    Dat zou inderdaad zeldzaam zijn. Jammer alleen dat vrij duidelijk zichtbaar is dat de hals al uit 5 stukken hout is opgebouwd... Daar is niks mis mee overigens, maar een veel meer voorkomende bouwmethode.

Iets zegt me dat ie de prijs door 10 moet delen...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hier nog zo'n mafkees:
    http://link.marktplaats.nl/734865708

Een collector's choice voor onder de 3000 eu, yeah right! De crisis maakt de mensen wanhopig om iets te verkopen, maar dit is hilarisch!
    Hier staat hij voor €2770 te koop. Wat zou een normale prijs zijn voor een CC (nieuwwaarde ongeveer €6600)?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hier nog zo'n mafkees:
    http://link.marktplaats.nl/734865708

Een collector's choice voor onder de 3000 eu, yeah right! De crisis maakt de mensen wanhopig om iets te verkopen, maar dit is hilarisch!
    Ik heb gevraagd om zelfgemaakte fotos van de gitaar. Hij wilde mijn email hebben. Mijn reactie daarop was 'je kunt ze ook via dit marktplaats adres sturen' zijn antwoord: 'nee dat gaat echt niet'

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Ik heb gevraagd om zelfgemaakte fotos van de gitaar. Hij wilde mijn email hebben. Mijn reactie daarop was 'je kunt ze ook via dit marktplaats adres sturen' zijn antwoord: 'nee dat gaat echt niet'
    Daar zou hij nog wel eens gelijk in kunnen hebben. MP filtert die bestanden er mogelijk uit.

Ik reageerde ooit op een advertentie van iemand die een cd zocht en die ik had en wel kwijt wilde. Ik stuurde een antwoord met een foto maar die kwam dus mooi niet aan. Hij kreeg wel een berichtje maar daarop kreeg ik weer een paar vraagtekens terug.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Daar zou hij nog wel eens gelijk in kunnen hebben. MP filtert die bestanden er mogelijk uit.

Ik reageerde ooit op een advertentie van iemand die een cd zocht en die ik had en wel kwijt wilde. Ik stuurde een antwoord met een foto maar die kwam dus mooi niet aan. Hij kreeg wel een berichtje maar daarop kreeg ik weer een paar vraagtekens terug.
    Ik weet dat het heel vroeger niet kon, maar het kan inmiddels al een hele tijd wel. En met een hele tijd bedoel ik in ieder geval twee jaar.

Senior Member

Standaard

Kan gewoon. Vorige week nog gedaan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarL91 Bekijk bericht
    Hier staat hij voor €2770 te koop. Wat zou een normale prijs zijn voor een CC (nieuwwaarde ongeveer €6600)?
    Bij session music in Duitsland ligt een cc les Paul rond de 6000 euro ja. Dat is een realistische prijs. Voor onder de 3k heb je een vos lp 57er ri, goldtop met die boomstammen van halzen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten