Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1217 van 1797 EersteEerste ... 217717111711671207121512161217121812191227126713171717 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.161 t/m 12.170 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    nee quoten op internet is niet verboden, btw plagiaat is wat anders; dat zou zijn als je een foto met copyright publicieert onder jouw naam maar dat hier niet echt van toepassing

Wat die Taylor betreft, best wel eng, dat is geloof ik de eerste fake Taylor die ik zie, het enige waar ik het kan zien (maar ik ben geen taylor kenner ) is de mooie luxe doos waar in hij ligt
    Taylor wil graag dat je je gitaar registreert. Als je hem nieuw koopt dan doet de dealer dat al voor je. Hoe dan ook, je merkt dan al snel of je een fake te pakken hebt.

Senior Member

Standaard

Voor oplichters dus ook via internet bestaat maar een straf, per oplichtingsdaad 1 hand afhakken. Dus opsporen, in de kraag vatten en hand eraf per fake advertentie die geplaatst is. Dan is dit land net zo veilig als Qatar👍

Senior Member

Standaard

Hier nog zo'n mafkees:
    http://link.marktplaats.nl/734865708

Een collector's choice voor onder de 3000 eu, yeah right! De crisis maakt de mensen wanhopig om iets te verkopen, maar dit is hilarisch!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hier nog zo'n mafkees:
    http://link.marktplaats.nl/734865708

Een collector's choice voor onder de 3000 eu, yeah right! De crisis maakt de mensen wanhopig om iets te verkopen, maar dit is hilarisch!
    Lol zo die heb ik maar ff gemeld :P

Senior Member

Standaard Twijfel over een advertentie topic

Jammer dat je niet kan bieden

EDIT; er zit ook een versterker bij de Les Paul! Vast een Dumble :-)
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 23 oktober 2013 om 23:11
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    nee quoten op internet is niet verboden, btw plagiaat is wat anders; dat zou zijn als je een foto met copyright publicieert onder jouw naam maar dat hier niet echt van toepassing

Wat die Taylor betreft, best wel eng, dat is geloof ik de eerste fake Taylor die ik zie, het enige waar ik het kan zien (maar ik ben geen taylor kenner ) is de mooie luxe doos waar in hij ligt
    Volgens mij zijn er wel mensen geweest die belachelijk hoge boetes hebben gekregen voor foto's van google gebruiken. Maar misschien is dat in een ander land geweest bedenk ik me net. Maar dat kan volgens mij ook als een vorm van plagiaat gezien worden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenP Bekijk bericht
    Nog zo een:
    Taylor 310ce
    http://link.marktplaats.nl/735311398

Komt waarschijnlijk hier vandaan:
    http://www.ioffer.com/i/new-arrival-...itar-525161228
    Shit he...! wat is dat voor site dat ioffer.
    Waarom kan dat bestaan, je wordt toch direct alle kanten op gesuet?
    Ik zou mij nou niet echt de relaxte ondernemer voelen met zo'n site..

Hier de 7vwh: http://www.ioffer.com/i/ibz-white-te...itar-533180696
    Veel foutjes snap ik dan ook weer niet? handvat te groot en te dicht bij rand, die lion claw veel te groot, trussrod cover bizar groot.. en intonatie op E snaar zal ook wel probleem zijn zo te zien..
    Als je dan toch de boel wilt bedonderen doe het dan net ff wat beter..

en dan deze user review ook (haha) echt een ramp gitaar:
    Received guitar with the next details: Not-indicated colour, wrong serial number, must say Ibanez JEM, but says Ibanez JEM Jr. , the sound of the guitar is not the expected, all those and more details devalue the guitar, but received in good status
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Volgens mij zijn er wel mensen geweest die belachelijk hoge boetes hebben gekregen voor foto's van google gebruiken. Maar misschien is dat in een ander land geweest bedenk ik me net. Maar dat kan volgens mij ook als een vorm van plagiaat gezien worden.
    Dan is het in ieder geval geen plagiaat, maar een rechtenkwestie. Boetes krijg je daar niet voor (in geen enkel land), maar er kan wel een flinke vergoeding worden opgelegd door de rechter, mits de origineel rechthebbende er een zaak van maakt. Ik denk niet dat - in welk land dan ook - dat een issue zal zijn bij een marktplaats(achtige) advertentie waarin de foto's van een ander zijn gebruikt...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Laat ons zeker even weten hoe dat afloopt
    Voor wie nog geïnteresseerd is in die rode fake telecaster, zo zit het dus volgens de verkoper:

Het zit zo: de gitaar is gebouwd door een Duitse gitaarbouwer die vroeger in de Amerikaanse Fender fabrieken werkte. Deze man is inmiddels gepensioneerd (en woont weer in Duitsland) maar maakt nog steeds Fender gitaren met originele Amerikaanse Fender onderdelen. Omdat hij er op een gegeven moment een aantal had staan, heeft hij er twee verkocht. Die van mij is er daar eentje van. Het is dus een gitaar die gebouwd is door een Fender expert met originele Fender onderdelen. Hij komt dus niet uit de fabriek en behoort niet tot een bepaalde serie...en heeft dus ook geen serienummer.

Het mooie is, wat jij zelf ook al zegt, dat deze gitaar daardoor heel bijzonder is. Hij heeft kleine details die een fabrieksproduct niet heeft en is daardoor uniek. Niemand heeft dezelfde gitaar (in tegenstelling tot fabrieksproducten). Hij klinkt mooi en ziet er prachtig uit.

Kortom: als jij perse een gitaar van de lopende band wilt, dan kan ik je niet helpen. Als je een unieke Telecaster wilt, die niemand heeft en geweldig klinkt en er super uitziet, dan is dit jouw gitaar

Ik heb de gitaar nu voor jou gereserveerd. Mocht je geen interesse meer hebben, laat het dan even weten. Ik heb namelijk nog 5 anderen die willen komen kijken. Ik hoor graag nog even van je.

Senior Member

Standaard

Hij weet de gitaar wel echt te verkopen. Sjeesus zou er bijna zelf nog in gaan geloven!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten