Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Threaded View

  1. #8

    Standaard

    Nee, het bovenblad is eigenlijk op elke positie zo goed als waterpas. Enkel tussen klankgat en slagplaat is er iets van bolling (bij het rozet), maar dat zal wel een menselijke oorzaak hebben. Achter de brug is het maar minimaal. Edit: Ik kan er preventief al wel vast een bridge doctor inzetten. Dat ziet er eenvoudig uit.

    Toen ik 'm kocht, zaten er nog wat snaren op. Ik had 'm even snel gestemd en de actie was toen inderdaad erg hoog. Waar de hals in hoogte verschilt, sloegen de frets ook dood. Komt bij dat de frets al wat vlakker zijn. Het brugzadel afvijlen staat daarom nog op de 'to do list'.
    Laatst gewijzigd door Powderfinger; 12 september 2013 om 20:07

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top