Om hier toch nog even op terug te komen... Ik vind hem ondertussen heerlijk!
Zowel clean als met een (lichte) distortion komt er wat mij betreft een prima geluid uit. Je kunt net dat rauwe randje meegeven aan je geluid... Hoofdtelefoon klinkt ok, maar ben daar nooit echt fan van geweest (heb altijd het gevoel dat het dan wat scheller klinkt, minder vol) dus dat zal ik niet heel snel gebruiken. Voordeel met deze bak is dat je met een laag volume toch een fijn geluid kan krijgen.
Met losse volume regelaars voor je gitaargeluid output en mp3/aux output kan je eea prima op elkaar afstemmen maar kun je dus ook laat op de avond nog prima gitaren. Wat betreft het nosiy of niet zijn, als ik hem in een geaard stopcontact steek is hij compleet stil (in een ongeaard stopcontact hoor ik wel een brom, maar dat is oko het geval met mijn mustang 1 enzo), verder afhankelijk van gain/versterker model/effect etc wel af en toe enige bzzzz maar over het algemeen valt het enorm mee.
Via de computer heb je nog erg veel mogelijkheden om de instellingen aan te passen en kun je verschillende presets laden (en al dan niet naar 1 vd 5 presets op je versterker saven). Hopelijk komen hier nog een soort van libraries voor waarmee men presets uit kan wisselen (helaas lijken de files van de verschillende modellen niet onderling uitwisselbaar).
Ook opnemen werkt goed hoewel het af en toe best klooien is om je volume luid genoeg te krijgen, iets waar ik overigens ook met mijn mustang al last van had. Vaak zijn de media files waarmee ik meespeel erg luid en wordt de gitaar wat ondergesneeuwd. Kan ook helemaal zo zijn dat ik gewoon wat handiger met Reaper moet worden.
Ik kan helaas zelf niet zeggen of het buizenbakken benadert of niet (al vinden sommige reviewers duidelijk van wel) aangezien ik daar geen enkele ervaring mee heb, kan alleen zeggen dat ik het persoonlijk een heel fijn ding vind waar prima geluid uit komt, veel plezier van al![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers