-
Heb hem gisteravond binnen gekregen en dus alvast wat mee kunnen spelen... IN eerste instantie viel het geluid me wat tegen, maar begon al snel wat meer feeling te krijgen voor de instellingen en werd er steeds meer fan van. Hopelijk vanavond wat meer tijd, wil je nog specifieke dingen weten?
Hij was trouwens (nog) kleiner dan ik in mijn hoofd had! Nu wist ik de afmetingen en had ik daar een beeld bij, ook vergeleken met mijn andere versterkers, maar eenmaal uit de doos vond ik hem echt heel compact.
Klein nadeeltje is dat de tekst bij de knoppen (effecten, etc) wat lastig lezen is in het donker... Anyway, hopelijk snel wat meer tijd. To be continued
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers