Ah, weelde!
Ik heb op een of andere manier altijd spullen waarvoor geen editors zijn (G-Force/TriAxis/PedalPro/FC-300). Ik wordt helemaal gestoord van door een brievenbus programeren...![]()
Grtx, Marc
Bekijk hier mijn gear.
Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!
Bezig met mn nieuwe rack. Moet alleen nog bekabeld worden en dan mag ie weer het podium op!
![]()
Laatst gewijzigd door ateng; 11 juni 2013 om 17:29
Wel erg oldschool dit!!![]()
"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."
Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com
@ateng: ben heel erg benieuwd wat het allemaal is (ik herken alleen een JMP-1) en hoe je het gaat aansluiten (signal flow).
Zou je daar wat meer over kunnen vertellen?
Ik zit zelf erg te experimenteren met hoe je zaken aansluit - heb "veel" last van tone suck - waarschijnlijk te cheapo spullen![]()
Grtx, Marc
Bekijk hier mijn gear.
Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!
Tja waar moet ik beginnen...
Oke, van boven naar beneden:
- Furman powerconditioner... spreekt voor zich
- ISP Decimator om ruis en (onnodige) feedback te onderdrukken
- Marshall JMP1 preamp
- Boss GX 700 die ik voornamelijk gebruik om de volume te kunnen regelen met mn expressie pedaal.
Bij sommige presets gebruik ik de galm.
- Line6 ModPro voor de Tri stereo chorus
- Yamaha SPX 90 voor de fine pitch met natuurlijk Landau's Pitch Change C instelling!
- Roland SDE 330 voor delay... de Circular Delay is super!
- Rane SM26 Splitter/mixer
- Voodoo Lab GCX Audio switcher
- Pedaltray met o.a. Voodoo Vibe, TS-9, DL4 en Red Snapper
- Advance TA 70 EL34 poweramp
Al mijn fx zitten in de loop van mijn GCX dus geen "tonesuck". De ModPro, SPX90 en SDE330 gaan door de Rane mixer zodat mijn droog signaal intact blijft. Alles wordt midi bestuurd via mijn Voodoo Lab Ground Control Pro
Wat ik wel jammer vind is dat ik de taptempo van mn SDE 330 niet aan de praat kan krijgen!
Afgelopen week een Samson Powerbrite op de kop getikt en mijn Valvestate Pro 120/120 geruild tegen een 8008 (iets lichter en compacter en misschien nog wel het belangrijkste: geen luidruchtige fans).
Zoals je ziet is de bekabeling nog steeds niet op orde.
Ik weet hoe ik het op dit moment hebben wil, maar aangezien me dat ook weer minimaal 75 euries gaat kosten (veel geld voor een arme student), laat ik het nog maar even zo.
Ik ben nu aan het kijken naar een Behringer DSP8024 (of de kleinere opvolger DEQ9426) als equalizer.
Voordeel is dat deze zichzelf in kan regelen als je er een meetmicrofoon aanhangt, wat in theorie dus zou betekenen dat het geluid uit m'n cabinet nagenoeg hetzelfde zal klinken als de direct out van de 11R.
Verder heeft de Digitech IPS33B (oud beestje) mijn aandacht weten te grijpen, maar helaas ben ik er nog geen tegen gekomen binnen mijn budget.
Deze staat op mijn verlanglijst om o.a. als whammy dienst te gaan doen.
Tot zover de kleine update!![]()
Favorieten/bladwijzers