Ik leer het nog eens!
Na een paar rondjes lakken en een paar rondjes schuren heb ik vandaag de polijstkledder maar weer eens uit de kast getrokken. En het resultaat valt me niet tegen:
En de kop is nu zo:
Hij is nog steeds niet helemaal netjes, er zitten wat slordigheidsfoutjes hier en daar, en de lak is niet compleet spiegelglad, maar deze ziet er toch alweer een stuk netter uit dan de bariton. Later als ik groot ben, gaat het vast nog eens lukken om er eentje écht helemaal goed af te werken...
Toen kon ik het ook niet laten om de hele boel dan ook meteen maar aan elkaar te zetten. Hals vastgeschroefd, brug er op geplakt, en dan lijkt het zo:
Dus met een beetje geluk komt er in de loop van de week geluid uit! Spannend... Ik ben bij deze de hele tijd dat ik er aan werk al blij verrast met het geluid dat er in lijkt te zitten. Het is me bij die andere projecten in ieder geval nooit opgevallen dat de klankkast spontaan begon te trillen als ik muziek op had staan... Ik heb maar besloten dat ik dat een goed teken vind
Tenzij dit betekent dat ik de boel te dun en fragiel heb gemaakt, en dat straks alles implodeert als ik de snaren er op zet...![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers