Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1062

Threaded View

Senior Member

Standaard

Die naam hebben ze denk ik aan de oudere type RG cabinetten te danken, die waren niet van hele goeie kwaliteit, als ik mag geloven wat er her en der op internet staat. De RS XL cabinetten zijn wel van behoorlijke kwaliteit, sowieso beter dan de huidige Marshall cabinetten. Ze kosten normaal gesproken ook niet voor niks zo'n duizend eurie. Dit zijn gewoon goeie kasten hoor. Ik had daar eerst ook een heel ander idee over, maar daar ben ik nu uiteraard wel van terug gekomen. Geen onderdeel is plastic, stevig gebouwd en goeie, stevige tolex, V30's, etc. Er zijn merken die daar meer voor vragen, zeker als ze USA made zijn.

Weet iemand hier ook bijpassende wielen voor dit cabinet? Ik denk dat ze er normaal gesproken bij horen, maar zaten er niet bij. Marshall wielen passen niet (al geprobeerd). Dit zijn van die wieltjes die je er in kunt klikken, niet schroeven. Ik heb me het leplazerus gezocht, maar kan ze nergens vinden, behalve bij Tonefactory, maar die vragen per stuk er veel te veel voor.
    Laatst gewijzigd door Brum; 1 februari 2013 om 23:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten