Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 290 van 866 EersteEerste ... 190240280288289290291292300340390790 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.891 t/m 2.900 van 8652
    Senior Member

Standaard

Die noisebox leek me zo'n pedaal waar je echt niets mee kan aanvangen; lukt het je goed?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Die noisebox leek me zo'n pedaal waar je echt niets mee kan aanvangen; lukt het je goed?
    haha, wel, het is zo'n pedaal waar je maar 1 iets mee kan aanvangen, en dat is complete freaked out chaos! het klinkt vet en waanzinnig en dat kan soms wel eens tof zijn.
    zeker niet aan te raden als standaard fuzz! ;-)
    ik heb het gekocht aan een zeer aantrekkelijke prijs. als je het nieuw koopt lijkt het me wel wat duur voor wat het maar kan...

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scabiosa Bekijk bericht
    bij deze m'n zelfgemaakte bordje
    de 2 subdecay's zijn nieuw en heerlijk om maffe geluidjes mee te maken... I like!
    Het zal wel aan mij liggen maar een klein fortuin aan pedalen en dan van die gekleurde kutkabels gebruiken.... In elk geval wel een paar 'aparte' pedalen er tussen.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Senior Member

Standaard

Na aanleiding van een ander topic ook maar een foto van m'n huidige board geschoten:

Blue invasion!

Speel nu krap 2 jaar met dit board en bevalt prima, maar ben stiekem wel aan het kijken voor een nieuwe.
    Ietsje breder zodat ik net wat meer kwijt kan, komt een volume fuzz en booster bij. Deze is alleen wel lekker compact zo..
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

One Spots zijn klote. Gister in een studio gejamd. Inmiddels voedt de One Spot nog maar één pedaal (de DD7) en zelfs dat doet-ie niet goed. Kreeg daar echt een irritante brom. Maar gelukkig had ik de DD7 niet zo hard nodig

Senior Member

Standaard

Ik heb met behulp van een hamer voorkomen dat ik ooit nog per ongeluk m'n One Spot gebruik...

Ben inmiddels terug naar de Boss PSA-230 die ik daarvoor gebruikte, die geeft nooit herrie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Het zal wel aan mij liggen maar een klein fortuin aan pedalen en dan van die gekleurde kutkabels gebruiken.... In elk geval wel een paar 'aparte' pedalen er tussen.
    het geld was op.... en de vette sound is er, mét gekleurde kutkabeltjes!
    ow yeah
    ;-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    One Spots zijn klote. Gister in een studio gejamd. Inmiddels voedt de One Spot nog maar één pedaal (de DD7) en zelfs dat doet-ie niet goed. Kreeg daar echt een irritante brom. Maar gelukkig had ik de DD7 niet zo hard nodig
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heynis Bekijk bericht
    Ik heb met behulp van een hamer voorkomen dat ik ooit nog per ongeluk m'n One Spot gebruik...

Ben inmiddels terug naar de Boss PSA-230 die ik daarvoor gebruikte, die geeft nooit herrie.
    Hmmmm, ik voed een wah, tu2, sweet honey, ocd, fuzzface, memory boy en epbooster met 1 onespot.

Geen ruis, brom, storing what so ever. En alles hangt voor de amp.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ja, zolang de onespot werkt is het prima, maar als ie wel problemen oplevert kun je hem maar beter meteen dumpen.

Ik heb nu al een paar jaar de trex junior en sindsdien nooit meer problemen. En btw, die carl martin heeft wel geisoleerde outs.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb helaas 12v DC op mijn Cioks DC8. Ik had liever een extra 9v gehad.
    Nog maar een dc8?

Je kunt toch best een output chainen?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten