Die noisebox leek me zo'n pedaal waar je echt niets mee kan aanvangen; lukt het je goed?
Die noisebox leek me zo'n pedaal waar je echt niets mee kan aanvangen; lukt het je goed?
haha, wel, het is zo'n pedaal waar je maar 1 iets mee kan aanvangen, en dat is complete freaked out chaos! het klinkt vet en waanzinnig en dat kan soms wel eens tof zijn.
zeker niet aan te raden als standaard fuzz! ;-)
ik heb het gekocht aan een zeer aantrekkelijke prijs. als je het nieuw koopt lijkt het me wel wat duur voor wat het maar kan...
"I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."
Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com
Na aanleiding van een ander topic ook maar een foto van m'n huidige board geschoten:
Blue invasion!
Speel nu krap 2 jaar met dit board en bevalt prima, maar ben stiekem wel aan het kijken voor een nieuwe.
Ietsje breder zodat ik net wat meer kwijt kan, komt een volume fuzz en booster bij. Deze is alleen wel lekker compact zo..
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
One Spots zijn klote. Gister in een studio gejamd. Inmiddels voedt de One Spot nog maar één pedaal (de DD7) en zelfs dat doet-ie niet goed. Kreeg daar echt een irritante brom. Maar gelukkig had ik de DD7 niet zo hard nodig
Ik heb met behulp van een hamer voorkomen dat ik ooit nog per ongeluk m'n One Spot gebruik...
Ben inmiddels terug naar de Boss PSA-230 die ik daarvoor gebruikte, die geeft nooit herrie.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers