Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 289 van 866 EersteEerste ... 189239279287288289290291299339389789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.881 t/m 2.890 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Kan je het een beetje vinden met de Space Echo?? Ik heb er ook een op mijn bordje, bij mij is het echt noodzakelijk dat het ding een eigen voeding heeft....
    Neuh, eigenlijk nergens last van. Alles (met uitzondering van de Vibe, omdat 'ie een hoger voltage nodig heeft) wordt gevoed met 1 adapter + daisy chain. Wil nog wel een keer een goede voeding, ook omdat 't nogal een gedoe is met kabeltjes nu.

Ik had juist met m'n andere delays (Memory Boy Deluxe en T-Rex Reptile 2) af en toe gedoe in combinatie met de Stone Deaf PDF-1 (staat nu even niet meer op m'n bordje). Dan hoorde je klikjes door de tap-tempo ledjes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht

De Timeline stond in de FX loop van mijn Mesa Boogie Stiletto.
    Normaal heb ik alles voor mijn Marshall 2204 staan, klinkt misschien nog wel beter.....
    Leuk boardje henri Voor de 2204, heb je er dan geen last van dat je delays "in de weg" zitten?
    Als ik mn bluesbreaker echt over zn nek jaag dan heb ik hier wel last mee, beetje rauw randje is wel te doen.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Dank je Wander(?), als ik veel delay gebruik, draai ik m'n gitaarvolume omlaag zodat ik een "cleanisch" geluidje heb, en dan vind ik het erg lekker klinken.
    Soms gebruik ik voor leadpartijen (veel gain) een wat subtielere delay, en dat klinkt ook prima.
    Ik dacht dat het voor de demo misschien beter zou zijn om de FX loop van de Mesa te gebruiken, maar ik denk dat ik in het vervolg gewoon de Marshall hiervoor ga gebruiken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik dacht dat het voor de demo misschien beter zou zijn om de FX loop van de Mesa te gebruiken, maar ik denk dat ik in het vervolg gewoon de Marshall hiervoor ga gebruiken.
    .

Senior Member

Standaard

Plank is op zich niet veranderd, maar gister had ik veel last van ruis en mn tuner veroorzaakte een gekke brom/kraak (alsof de LEDjes net iets teveel stroom trokken ofzo).

Net de hele boel opnieuw aangelegd, nadat ik overigens een zoektocht ben gestart naar een echte voeding (T-Rex Fuel Tank Jr lijkt me wel wat). Los van dat ik bang ben dat de adapter van mijn Moog aan vervanging toe is, is de boel nu ineens muisstil. Zo stil dat het lijkt of er iets mis is

Standaard

bij deze m'n zelfgemaakte bordje
    de 2 subdecay's zijn nieuw en heerlijk om maffe geluidjes mee te maken... I like!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    (T-Rex Fuel Tank Jr lijkt me wel wat).
    Is een hele goede voeding maar je hebt ermee wel de beperking van enkel 9/18v, stel dat je later eens 12v nodig hebt? Heb je de t-rex chameleon en die carl martin voeding ook al eens gechecked?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Is een hele goede voeding maar je hebt ermee wel de beperking van enkel 9/18v, stel dat je later eens 12v nodig hebt? Heb je de t-rex chameleon en die carl martin voeding ook al eens gechecked?
    Prima ding!!! Ik heb hem ook. Alleen die hele felle blauwe LED is irritant. =[

Trouwens: de Trex Mudhoney zie ik vaak voorbij komen.
    (heb hem zelf ook, maar staat momenteel niet op mijn board)
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Het lijkt nu niet meer nodig te zijn, maar het lijkt me sowieso erg lastig om een stekkerdoos op mijn plank helemaal te elimineren. Carl Martin ook gezien maar die is erg groot (en volgens mij niet individueel geïsoleerd?). Wat de Chameleon betreft: ik ben niet van plan €57 (!) extra uit te geven voor het geval ik over een tijdje misschien meer dan 9v nodig heb.

Maar vooralsnog lijkt het dus niet nodig te zijn. Het is vooral de One Spot die snel stoort, maar als ik er alleen de DD7 mee voedt is er niks aan de hand. En ja, als ik opnieuw zou beginnen zou ik wel een voeding nemen, maar nu heb ik dit en het werkt op zich prima

Senior Member

Standaard

Is een hele goede voeding maar je hebt ermee wel de beperking van enkel 9/18v, stel dat je later eens 12v nodig hebt?
    Ik heb helaas 12v DC op mijn Cioks DC8. Ik had liever een extra 9v gehad.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten