
Oorspronkelijk geplaatst door
knarph.nl
Nou weet je, ik vermoedde al zoiets.
Mijn fout was dat dat ik dacht dat intoneren bij bas het verschil is van waar en hoe je een snaar aanslaat. (afhankelijk van de boventonen die je wenst) Zuiver een kwestie van klank. Niet dus...
Favorieten/bladwijzers