Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knarph.nl Bekijk bericht
Nou weet je, ik vermoedde al zoiets.
Mijn fout was dat dat ik dacht dat intoneren bij bas het verschil is van waar en hoe je een snaar aanslaat. (afhankelijk van de boventonen die je wenst) Zuiver een kwestie van klank. Niet dus...
En derhalve zou je de toon van je posts ook wel enigszins mogen kuisen...