Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 129

Standaard

Ehm heb ik dat beweerd? Alleen de hals? Zodat je niet troep krijgt met Skunkstripe of een truss rod aan de voorkant.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Beauty Project Bekijk bericht
    ja maar dit is de Black Beauty, de enigeste gitaar die hendrix ooit een naam gaf, dit is trouwens ook de laatste gitaar die hendrix heeft aangeraakt.
    Ik snap het niet je praat over een replica en (Een replica is een nauwkeurig nagemaakte kopie van een voorwerp) dat doe jij dus niet...

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Standaard

Ja? Ik maak het even makelijk. 3 veren is niet genoeg kracht (ja zelfs al doe je die schroeven helemaal in de body). 5 is te krachtige
    5 minder sterke veren is gewoon perfect, hij blijft in toon. Wat je ook doet.

Senior Member

Standaard

nee costum shop is idd geen troep? maar maken zei de black beuty? ehm nee? Ooit nagedacht voor dat je iets zegt? Ik heb het toch over een REPLICA van de favoriete gitaar van Jimi Hendrix, niet over een gitaar. LEER LEZEN. Of haal een diploma.
    Zegt een persoon die "steenless" schrijft...

De Fender CS maakt zo'n replica wel voor je. Je kunt daar immers dingen op maat bestellen en ja, ok, dan is dat wel wat duurder als € 2000,-

Dan heb je in ieder geval wel Fender en geen in elkaar geschroefde partscaster van één of andere praatjesmaker die hier een poging tot verkapte spam doet en daar keihard in faalt en per slot van rekening nog een grote bek heeft ook.

Met mijn diploma's zit het overigens goed, ik mag niet klagen

Standaard

Ik zeg juist dat ik een Replica maak. Met brand sporen. Met groen tape.

Standaard

hahahaha zwem diploma is niet wat ik bedoel meid.

Standaard

HAHAHAHA ben je dom? Gast gebruik google ff

Senior Member

Standaard

Je hebt het over diploma's maar jij zegt hier de domste dingen. Forums die je maakt (....?), veel spelfouten, je reageert met allemaal losse berichten op berichten van anderen die toch onder elkaar komen te staan, hebt het over namaken van de black beauty terwijl je toch de losse onderdelen koopt (dat kunnen de meesten hier wel zelf doen als ze dat willen...) en inderdaad wat je zegt over Fender.... Moet jij niet over diploma's gaan beginnen hahahaha.

Senior Member

Standaard

Element naar keus, sommige zeggen dat 69 custom shop de beste keus is. Andere Lindy Fralin. Plus dat met die veren, Jimi Hendrix had toch een fender brug en 5 veren en die bleef ook gewoon in toon. Dus ik snap die opmerking niet. De hals laat ik maken door een Custom Gitaar bedrijf, ik heb hier de link http://www.musikraft.com/index.php want daar kun je dus kiezen voor een 2 piece maple neck met maple fretboard in plaats van dat het een one piece maple neck is. Daardoor krijg je dus ook de truss rod aan de achterkant implaats van aan de voorkant. Verder draai ik de pickups om (dat betekent dat ik aardig wat houd moet verwijderen bij de body, daar ben ik dus ook ff mee bezig...) Maar dus even in het kort. In America of Japan worden geen goeie 68 replicas gemaakt. Die van Japan hebben HELE dune hals en zijn One Piece Maple. Dus ik moet eerst een 68 replica maken en dan ver Hendrixen.

Bedankt voor je vragen, je stelt tenminste nuttige vragen.
    Je assembleert dus eigenlijk gewoon, nadat je eerst lustig in de body hebt lopen hakken.
    Niet iedereen vind een trussrod verstelling in de hiel fijn hoor, indien je deze moet verstellen, moet je eerst weer def hals losdraaien, trussrod bijstellen, hals weer erop draaien, gitaar stemmen, met eren beetje pech opnieuw intoneren en dan maar hopen dat je de juiste slag aan de trussrod hebt gegeven, anders kun je weer opnieuw beginnen.

Maar een skunkstripe betekend slechtere kwaliteit.

Wie garandeert trouwens dat de body's en halzen van Musikkraft beter zijn, dan die van Fender?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten