Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 129
    Senior Member

Standaard

Die troep die Fender maakt???
    Dude...ga je mond spoelen!

Voor € 2000,- koop je practtisch al een custom shop en dat is geen troep, sterker nog: dat zijn vaak topgitaren.

"Steenless"
    Nog bedankt voor het maken van dit forum, ik vermaak me hier kostelijk!

Standaard

Omdat huidige strats slecht zijn. (sorry Fender liefhebbers, maar de kwaliteit is er behoorlijk op achteruit gegaan) En dat met die veren, als je 5 veren plaats gaat je tremelo arm er aan. Als je er 5 slapere neemt en die er strak op zet blijft hij gewoon in tune. (althans ik kan spelen wat ik wil maar hoef zelden te stemmen)

Standaard

nee costum shop is idd geen troep? maar maken zei de black beuty? ehm nee? Ooit nagedacht voor dat je iets zegt? Ik heb het toch over een REPLICA van de favoriete gitaar van Jimi Hendrix, niet over een gitaar. LEER LEZEN. Of haal een diploma.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Beauty Project Bekijk bericht
    het zijn plannen, zoals wat willen de gitaristen. Het is gewoon om te kijken of echte Hendrix fans er interesse in hebben, en wat ze zouden willen betalen. Ik heb er zelf al een paar gebouwd, maar niet de Black Beauty. Die van mij is sunburst en heeft geen steenless steel en is dus al versleten =/ (ja binnen 2 jaar, vandaar dat ik dat er ook in doe) voor de rest blijft mijn sunburst altijd in toon zelf al speel ik machine gun of star sprangled banner. Ik wil gewoon echt een goeie kwalitatieve gitaar bouwen, niet die troep die fender maakt.
    En ik wil dus weten wat mensen daar voor over hebben. In America willen mensen wel 2000 neerleggen, maar ik wil liever die gitaar laten zien en het een en ander uitleggen. En niet gewoon opsturen.
    Gewaagde uitspraak.

Het ontstemmen van een strat verhelp je niet met 5 veren hoor, dat verhelp je meer met goede brugzadels, goede snaargeleiders, goede mechanieken en topkam.

Mede door de "vijf veren statement" twijfel ik nu al een beetje aan je kundigheid.
    Ga je de halzen en body's zelf maken, of kopen bij een fabrikant, want in het laatste geval, spreek ik liever van assemblage dan van bouwen.

Welke hardware ga je gebruiken, welke elementen, potmeters waarden van de capitators.

Standaard

hendrix speelde toch op een WITTE strat?en soms op een gibson V model?

en speelde hij ook niet een keer in the experience?

Standaard

Ben ik ook van plan, maar wil hem liever hier in Nederland verkopen. Zoiets neemt weken in beslag, dus dat verkoop ik veel liever gewoon aan degene die hem koopt, daarbij is dit ook gewoon een soort van poll om te vragen of Hendrix fans een echt goeie REPLICA van Jimi Hendrix favoriete gitaar zouden willen, en wat ze er voor over zouden hebben.

Senior Member

Standaard

Sinner1980,je bent me voor...... Die troep die Fender maakt !!!!!!! Ze maken ze pas 60 jaar ofzo..

En de huidige Strats zijn zeker niet slecht,ik denk zelfs dat ze een hoge standaard hebben zelfs de goedkope....

Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Ik heb het toch over een REPLICA van de favoriete gitaar van Jimi Hendrix, niet over een gitaar. LEER LEZEN. Of haal een diploma.
    ah, het gaat dus om woondercoratief product?

Senior Member

Standaard

Omdat huidige strats slecht zijn. (sorry Fender liefhebbers, maar de kwaliteit is er behoorlijk op achteruit gegaan) En dat met die veren, als je 5 veren plaats gaat je tremelo arm er aan. Als je er 5 slapere neemt en die er strak op zet blijft hij gewoon in tune. (althans ik kan spelen wat ik wil maar hoef zelden te stemmen)
    Wat een geleuter, de verenkam kun je verstellen met behulp van de 2 schroeven daarmee kun je de spanning van veren wijzigen.
    Een gemiddelde Fender Rukker weet dit ook, omdat hele volksstammen deze verstellen om de brug iets los te laten komen van de body.

Standaard

Punt is denk ik dat Hendrix niet een enorm hechte en lange band had met zijn gitaren. Ik denk dat ze voor hem zelf weinig bijzonder waren, maar gewoon een Stratje vanaf de plank bij oom Leo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Een gemiddelde Fender Rukker weet dit ook...
    Fender tremrukker bedoel je?
    Laatst gewijzigd door Gearjunkie; 22 augustus 2012 om 22:44

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten