Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 222 van 866 EersteEerste ... 122172212220221222223224232272322722 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.211 t/m 2.220 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Wat zeg jij?

Tof board trouwens Showmaster unite!
    Thanks! Jouwe is ook niet mis. Hoe loopt je signaal?

Ik zeg voor de boost, dat staat ie nu. Ben even benieuwd hoe andere hier over denken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikt Bekijk bericht
    Thanks! Jouwe is ook niet mis. Hoe loopt je signaal?

Ik zeg voor de boost, dat staat ie nu. Ben even benieuwd hoe andere hier over denken
    Wah -> Tuner -> Fuzz -> OD -> Chorus -> Wampler Delay -> TC Delay -> Reverb -> Amp.
    Board staat nog op de stiletto afgesteld, daar speelde ik met fx loop en kwam de amp tussen de OD en Chorus in.
    Nu lus ik hem achter even door.

Tijd geleden had ik een micro vibe, die had ik geloof ik achter de drive staan, maar voor de drive van mn versterker.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Om jullie allemaal maar even schop in de goede richting te geven, mijn huidige board:

Niet op de foto is nog een ts 808 clone en een mxr 6 band eq
    Dat is een gave plank zeg. Ziet er heel mooi afgewerkt uit. Heb je daar misschien een bouwtekening van of advies voor een project?

Senior Member

Standaard

Even een vraag:
    Binnenkort komt mijn nieuwe pedaalboard (ofja, een flightcase van 80x60x20). Mijn pedalen voedt ik allemaal via (meegeleverde) adapters, deze zijn over 2 stoomblokken verdeelt. Om te zorgen dat er geen water o.i.d. op de stoom kan komen, wilde ik er een soort kapje overheen bouwen:

Het hout is 1,2 cm dik en de zijkanten wilde ik open laten. het "kastje" ga ik aan het board vast maken met velcro, zodat het er zonder veel moeite af kan, mocht het nodig zijn.
    Nu mijn vraag: wordt het niet te warm (lees: brandgevaar) bij al die adapters (een stuk of 6) in een ruimte van +/- 38x20x10cm?
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Vanmiddag een pakketje binnen gehad, weer een kleine update, cool cat erbij en nu is m'n pedaboard echt vol:

phaser -> wah -> blue box -> super comp -> polytune -> womanizer -> cc chorus -> nova repeater
    Looper staat vaak nog ná de repeater naast m'n board

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Even een vraag:
    Binnenkort komt mijn nieuwe pedaalboard (ofja, een flightcase van 80x60x20). Mijn pedalen voedt ik allemaal via (meegeleverde) adapters, deze zijn over 2 stoomblokken verdeelt. Om te zorgen dat er geen water o.i.d. op de stoom kan komen, wilde ik er een soort kapje overheen bouwen:

Het hout is 1,2 cm dik en de zijkanten wilde ik open laten. het "kastje" ga ik aan het board vast maken met velcro, zodat het er zonder veel moeite af kan, mocht het nodig zijn.
    Nu mijn vraag: wordt het niet te warm (lees: brandgevaar) bij al die adapters (een stuk of 6) in een ruimte van +/- 38x20x10cm?
    Ik voed, hij voedt....
    Waarom zes adapters? Gaat vast lopen brommen. Brandgevaar zou ik niet zo voor vrezen, maar ik ben dan ook een onverschrokken type...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Ik voed, hij voedt....
    Waarom zes adapters? Gaat vast lopen brommen. Brandgevaar zou ik niet zo voor vrezen, maar ik ben dan ook een onverschrokken type...
    nope, brommen doet 'ie niet, ook niet als de HT-Dual op super crunch staat (maar oke.. ik heb daar nog een noise gate achter staan ).
    maar oke, als het geen kwaad kan hoeft er dus geen kleine ventilator o.i.d. op? fijn
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Moderator

Standaard

Is nog steeds de vraag; waarom zes adapters? We zijn namelijk als de dood dat je nog steeds met die debiele setup verder gaat.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Haha, precies wat ik dacht!

Ik heb sinds kort een serieuze voeding (Voodoo Lab Pedal Power ISO 5), en dat had ik veel eerder moeten doen, veel minder noise, en zelfs m'n USA Ross Phaser (jaren 70) doet het zonder te storen.
    Het was wel even puzzelen, heb een nieuw board gemaakt, binnenkort fooootoooo's.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Is nog steeds de vraag; waarom zes adapters? We zijn namelijk als de dood dat je nog steeds met die debiele setup verder gaat.
    Ben bang van wel...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Haha, precies wat ik dacht!

Ik heb sinds kort een serieuze voeding (Voodoo Lab Pedal Power ISO 5), en dat had ik veel eerder moeten doen, veel minder noise, en zelfs m'n USA Ross Phaser (jaren 70) doet het zonder te storen.
    Het was wel even puzzelen, heb een nieuw board gemaakt, binnenkort fooootoooo's.
    Misschien beetje noobvraag hoor, maar kan een goede voeding echt veel ruis wegnemen? Ik heb met mijn boardje (post 2134 in dit topic) namelijk meer noise dan mij lief is, met een T-rex Fueltank Classic.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten