Wah -> Tuner -> Fuzz -> OD -> Chorus -> Wampler Delay -> TC Delay -> Reverb -> Amp.
Board staat nog op de stiletto afgesteld, daar speelde ik met fx loop en kwam de amp tussen de OD en Chorus in.
Nu lus ik hem achter even door.
Tijd geleden had ik een micro vibe, die had ik geloof ik achter de drive staan, maar voor de drive van mn versterker.
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Even een vraag:
Binnenkort komt mijn nieuwe pedaalboard (ofja, een flightcase van 80x60x20). Mijn pedalen voedt ik allemaal via (meegeleverde) adapters, deze zijn over 2 stoomblokken verdeelt. Om te zorgen dat er geen water o.i.d. op de stoom kan komen, wilde ik er een soort kapje overheen bouwen:
Het hout is 1,2 cm dik en de zijkanten wilde ik open laten. het "kastje" ga ik aan het board vast maken met velcro, zodat het er zonder veel moeite af kan, mocht het nodig zijn.
Nu mijn vraag: wordt het niet te warm (lees: brandgevaar) bij al die adapters (een stuk of 6) in een ruimte van +/- 38x20x10cm?
Vanmiddag een pakketje binnen gehad, weer een kleine update, cool cat erbij en nu is m'n pedaboard echt vol:
phaser -> wah -> blue box -> super comp -> polytune -> womanizer -> cc chorus -> nova repeater
Looper staat vaak nog ná de repeater naast m'n board
Is nog steeds de vraag; waarom zes adapters? We zijn namelijk als de dood dat je nog steeds met die debiele setup verder gaat.![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Haha, precies wat ik dacht!
Ik heb sinds kort een serieuze voeding (Voodoo Lab Pedal Power ISO 5), en dat had ik veel eerder moeten doen, veel minder noise, en zelfs m'n USA Ross Phaser (jaren 70) doet het zonder te storen.
Het was wel even puzzelen, heb een nieuw board gemaakt, binnenkort fooootoooo's.![]()
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Favorieten/bladwijzers