Bedankt voor je reactie, ik zat er stiekem al een beetje op te wachten

Ik had het idee van een wat stevigere pickup in de brug van Guthrie Govan, die heeft een Suhr SSH+ in de brug en een SSV in de nek. Ik wil ook ongeveer dezelfde geluiden uit deze gitaar krijgen als waarvoor hij hem gebruikt, jazzy clean, wat dunner funky clean (gesplit) en niet al te zware oversturing. Ik had de hoop dat ik aardig in de buurt zou komen aangezien mijn gitaar grotendeels dezelfde constructie heeft: geschroefde maple hals met rosewood fretboard op een mahonie body met tremolo.

De Seth Lover set zat ik nog een beetje over te twijfelen omdat die toch wel wat minder stil leek te zijn. Ik las ook dat die set niet zo geschikt was om te splitten vanwege de lage output (daarnaast wordt hij standaard ook met 2 draadjes geleverd geloof ik). Of is dat een probleem wat ik met alle PAF-achtige pickups ga hebben?

Ik ga nog even proberen wat goede samples te vinden van de PG, 59 en Slash set, daar had ik nog niet goed naar gekeken. De '59 is toch een beetje de SD versie van de DP103?

Pickups modden doe ik nog liever even niet, misschien doe ik dat later nog eens als precies weet wat ik wil.

Ik bedenk me nu overigens dat ik natuurlijk ook gewoon een Suhr setje aan kan schaffen, denk je dat dat een beetje hetzelfde zou klinken als in een Suhr? Iets zegt me dat het niet het geval is, maar behalve een kortere scale bij de PRS kan ik niet goed onderbouwen waarom dat zou zijn.