Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    de Stones, Beatles, AC/DC, Smokie, CCR en Golden Earring. Maar ook wat van Nederlandse bodem (Herman Brood, Peter Koelewijn, Boudewijn de Groot) en liedjes in andere talen (Ritchie Valens, Drafi Deutscher) komen voorbij. Al met al dus een redelijk breed programma en voor ieder wat wils.
    Wat een laffe selectie. Heeft iedere oude-lullen-coverband niet exact dat repertoire? Straks ga je nog zeggen dat je "Nobody's wife" ook nog covert.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wat een laffe selectie. Heeft iedere oude-lullen-coverband niet exact dat repertoire? Straks ga je nog zeggen dat je "Nobody's wife" ook nog covert.
    Euh.... als ze dit nou leuk vinden om te doen.... Laat ze lekker zuurpruim....
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Euh.... als ze dit nou leuk vinden om te doen.... Laat ze lekker zuurpruim....
    Ik laat ze ook lekker, maar aangezien het "Ik hoor graag wat jullie er van vinden!" heb ik laten horen wat ik er van vind.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Gaaf dat jullie er niks op aan te merken hebben!

    Even zonder dollen:
    Een kennis heeft I'm A Believer onder de loep genomen. De zang is een stuk terug geschroefd en hij heeft het geheel wat levendiger gemaakt. Ook het allround volume was aan de lage kant dus zodoende ook wat bijgesteld.

    Bij deze dus de remix.

    Wellicht wel de beste take van allemaal.
    Wellicht wel, je maakt er een nogal middle of the road versie van. Wellicht ter inspiratie:


    Probeer ze eens in een ander jasje of zo te douwen, dat is erg leuk:
    Laatst gewijzigd door beruk; 11 april 2012 om 15:13

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik laat ze ook lekker, maar aangezien het "Ik hoor graag wat jullie er van vinden!" heb ik laten horen wat ik er van vind.
    Volgens mij vragen ze geen kritiek op repetoirekeuze maar op productie....
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Volgens mij vragen ze geen kritiek op repetoirekeuze maar op productie....
    Interpretatieverschil dus. Ik dacht dat 'er' op 'Emptyfield' sloeg.

    Nu ik Emptyfield typ valt het me pas op dat het logo 'empty Field' is itt de titel van het topic. Welke klopt er niet?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.436

    Standaard

    Ik zal proberen in één post een beetje op alles te reageren.

    We proberen met onze nummers redelijk dicht bij het origineel te blijven, maar vaak een tikkie meer rock georiënteerd. Duidelijk hoorbaar bij I'm A Believer dus. Verder proberen we, op enkele dingen na, niet echt een eigen draai aan de nummers te geven. Dat klinkt wellicht erg saai en niet uniek, maar we blijven graag dicht bij de uitvoering die iedereen kent. Voorbeeld: Living Next Door To Alice is al eerder opgenomen door New World, Smokie was niet als eerste. Beide nummers klinken beduidend anders. Toch is Smokie's versie veruit het bekendste en die uitvoering spelen we dan ook.

    Is Emptyfield dan een 13 in een dozijn coverband? Ik denk het niet. Zijn we een doorsnee oude-lullen-coverband? Absoluut niet. Ik denk dat onze kracht ligt in de energie van een paar jongen honden die een repertoire spelen wat zich ver voor hun tijd heeft afgespeeld. Wij willen gewoon een avondje lekkere luistermuziek. We hebben vooralsnog ook niet de ambitie om eigen nummers te gaan maken. Als dat wel zo is dan ga je als band toch een heel andere kant uit.

    De bandnaam is overigens gewoon Emptyfield, net zoals Leegveld ook gewoon één woord is. De F uit het Ford logo is gewoon een leuke gimmick.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.622

    Standaard

    Als je er zelf maar in gelooft (en dat doe je zo te lezen, dus dat zit wel snor) en er plezier in hebt, dan komt dat ook wel zo over op het publiek!

    Lekker doorgaan en succes er mee!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top