Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
Wat een laffe selectie. Heeft iedere oude-lullen-coverband niet exact dat repertoire? Straks ga je nog zeggen dat je "Nobody's wife" ook nog covert.
Euh.... als ze dit nou leuk vinden om te doen.... Laat ze lekker zuurpruim....