Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Euh.... als ze dit nou leuk vinden om te doen.... Laat ze lekker zuurpruim.... Ik laat ze ook lekker, maar aangezien het "Ik hoor graag wat jullie er van vinden!" heb ik laten horen wat ik er van vind.
TANK86
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers