Gaaf dat jullie er niks op aan te merken hebben!
Even zonder dollen:
Een kennis heeft I'm A Believer onder de loep genomen. De zang is een stuk terug geschroefd en hij heeft het geheel wat levendiger gemaakt. Ook het allround volume was aan de lage kant dus zodoende ook wat bijgesteld.
Bij deze dus de remix.
Wellicht wel de beste take van allemaal.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers