Mijn wens voor 2012 is een kpa/axe/axe2/eleven shootout.![]()
Mijn wens voor 2012 is een kpa/axe/axe2/eleven shootout.![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Update:
De bestellingen bij Thomann en Musicstore worden nu afgeleverd. Hebben die Kemper jongens het qua levertijd toch gewonnen van de AFX2.
Zijn er hier nog mensen die de KPA besteld hebben?
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Mooi, one down three to go!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Heeft iemand hem al?
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Cool!
Two to go!
Ik wil mss wel meedoen met men Eleven Rack maar alles hangt af van de plaats. Waar zou het eventueel plaatsvinden?
Ben erg nieuwsgierig om de Axe Fx II te vergelijken.
Interessante vergelijkende studie tussen Axe-Fx II en KPA
http://forum.fractalaudio.com/lounge/45540-g3.html
Armin is altijd zeer kritisch tegenover de axe-fx (en heeft daarvoor op het fractal forum meer vijanden dan vrienden denk ik). Daardoor is dit voor mij op dit ogenblik de meest objectieve studie (als dat al mogelijk is).
Zeker de moeite waard om te lezen (o.a. ook de technische uitleg van Cliff).
Op zoek naar een Midi controller?
www.voes.be
Favorieten/bladwijzers