Ik ook! En de form factor zal toch eerst naar 19" moeten voordat de poeplap getrokken wordt. Zelf geen GAS omdat ik nog steeds tevreden ben met mijn Ultra. Maar ik vind de KPA wel een verdomd interresante ontwikkeling.
Ik ook! En de form factor zal toch eerst naar 19" moeten voordat de poeplap getrokken wordt. Zelf geen GAS omdat ik nog steeds tevreden ben met mijn Ultra. Maar ik vind de KPA wel een verdomd interresante ontwikkeling.
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Op zoek naar een Midi controller?
www.voes.be
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Op zoek naar een Midi controller?
www.voes.be
Ik vind deze vorm -soort van desktop?- eigenlijk best erg ok. Een 19" apparaat gaat nou eenmaal in een rack en ik heb in het verleden te veel met racks gesjouwd, mij trekt het niet meer. Die kemper kan mooi in een schoudertas -biedt thomann ze al aan?- en dat zie ik wel zitten.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Pracht apparaat, facinerende techniek, maar het succes valt of staat met het opbouwen van den bibliotheek van bijzondere "profiles".
Ik ben benieuwd wat er na de lancering gaat gebeuren in de community.
Het zou wel tof zijn als er ook een mogelijkheid komt om effecten los te kunnen profilen.
Favorieten/bladwijzers