Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 176

Standaard

Ik ook! En de form factor zal toch eerst naar 19" moeten voordat de poeplap getrokken wordt. Zelf geen GAS omdat ik nog steeds tevreden ben met mijn Ultra. Maar ik vind de KPA wel een verdomd interresante ontwikkeling.
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Ik ook! En de form factor zal toch eerst naar 19" moeten voordat de poeplap getrokken wordt. Zelf geen GAS omdat ik nog steeds tevreden ben met mijn Ultra. Maar ik vind de KPA wel een verdomd interresante ontwikkeling.
    Same here! 19" sowieso en exclusief het profilen, met uiteraard een goedkopere prijs, lijkt me eerder verkoopbaar aan mij.

ondertussen: Axe-Fx II is the max!!
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prinspatrick Bekijk bericht
    Same here! 19" sowieso en exclusief het profilen, met uiteraard een goedkopere prijs, lijkt me eerder verkoopbaar aan mij.

ondertussen: Axe-Fx II is the max!!
    Qua prijs volg ik niet helemaal. En pas op wat je zegt want qua geluid (flac test op TGP) schijnen ze zeer dicht bij elkaar te komen. Helaas zegt dit niets over het in de room gevoel. Dus eerst zelf testen....
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Qua prijs volg ik niet helemaal. En pas op wat je zegt want qua geluid (flac test op TGP) schijnen ze zeer dicht bij elkaar te komen. Helaas zegt dit niets over het in de room gevoel. Dus eerst zelf testen....
    begrijp me niet verkeerd. prijs is zeker OK.
    ik wil alleen maar zeggen dat ik niet in het "profiling-an-sich" geïnteresseerd ben en het zonder deze functie nog goedkoper kan.
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

Standaard

Ik vind deze vorm -soort van desktop?- eigenlijk best erg ok. Een 19" apparaat gaat nou eenmaal in een rack en ik heb in het verleden te veel met racks gesjouwd, mij trekt het niet meer. Die kemper kan mooi in een schoudertas -biedt thomann ze al aan?- en dat zie ik wel zitten.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik vind deze vorm -soort van desktop?- eigenlijk best erg ok. Een 19" apparaat gaat nou eenmaal in een rack en ik heb in het verleden te veel met racks gesjouwd, mij trekt het niet meer. Die kemper kan mooi in een schoudertas -biedt thomann ze al aan?- en dat zie ik wel zitten.
    Waarschijnlijke levering op 30.12.2011

dik 1400 euro

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht

dik 1400 euro
    Haha, ik bedoelde natuurlijk de tas. Je kunt het niet bedenken of thomann biedt er wel een -uiteraard goedkoper dan het origineel- tas op maat voor aan.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Pracht apparaat, facinerende techniek, maar het succes valt of staat met het opbouwen van den bibliotheek van bijzondere "profiles".
    Ik ben benieuwd wat er na de lancering gaat gebeuren in de community.

Het zou wel tof zijn als er ook een mogelijkheid komt om effecten los te kunnen profilen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht

dik 1400 euro
    Tonika in Groningen heeft ze al en ik ga m morgen testen dus ben benieuwd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Tonika in Groningen heeft ze al en ik ga m morgen testen dus ben benieuwd.
    Heb je ze gebeld Ateng? Op de site staat nog een X bij voorraad...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten