Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 176
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee Bekijk bericht
    Heb je ze gebeld Ateng? Op de site staat nog een X bij voorraad...
    Ja had ze gebeld...

Standaard

Ateng,

Gaaf! Dan ben je de eerste hier die hem getest heeft hier op het forum.

Ik vind het nog steeds waanzinnig dat je met dit apparaat de amp sims en cab sims van je favoriete Axe-fx patches in de KPA kan profilen. Dit natuurlijk naast de mogelijkheid van je favo tube amps en zelfs S-gear.

Naast geluid is het gevoel net zo belangrijk. Dus t.z.t. dit ding eens goed onder de loep nemen.
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Standaard

En, en, en, ateng???

Of moet je nog steeds bijkomen van alle indrukken?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Ik begin ook erg nieuwsgierig te worden. Als het kut klonk mag je het ook zeggen hoor! :-)
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Senior Member

Standaard

Hahahaha... heb het ff druk gehad dus geen tijd gehad om achter mn iMac te zitten.

Mijn indruk... toen ik mijn gitaar inplugde en alle amps bij langs ging dacht ik hmmm klinkt wel lekker maar mis iets.
    Na een tijdje gespeeld te hebben en wat amps te hebben getweaked naar mijn smaak begon het steeds beter te klinken.
    Vooral toen ik een paar te gekke amps tegen kwam (o.a. Marshall plexi) dacht ik van "yeah".
    Het is alleen ff anders er mee omgaan dan een Axe fx of een Eleven Rack omdat Kemper een profiel maakt van je hele set up dus niet alleen je versterker maar ook van je speaker, microfoon en je instelling van je versterker en dan bedoel ik je toonregeling. Je kan dus ook niet een Marshall combineren met een V30 of een Greenback speaker als je een Marshall profiel hebt gemaakt met Eminence of EV speaker.

Het reageert erg goed op je gitaarspel en op de volume van je gitaar. Wel erg belangrijk om te fine tunen als je een versterker hebt geprofiled, tunen totdat je geen verschil meer hoort met de originele amp. We hebben daar bij Tonika een profile gemaakt van een Fender Twin en inderdaad de Kemper klinkt zoals een gemiked Twin.

Voor in de studio is het super! Als ik alleen maar studio dingen zou doen dan had ik de Kemper zeker gekocht.
    Live op de bühne weet ik niet hoe hij zich staande zal houden met al die band geweld maar aangezien ik met in-ear speel is het wel interessant.
    Laatst gewijzigd door ateng; 24 december 2011 om 03:19

Standaard

Klinkt hoopgevend, waarop heb je afgeluisterd?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Je kan dus ook niet een Marshall combineren met een V30 of een Greenback speaker als je een Marshall profiel hebt gemaakt met Eminence of EV speaker.
    Ateng,
    Bedankt voor de terugkoppeling.

Weet je zeker dat je de profielen niet kan scheiden in Amp, Tonestack en Cabinet. Ik begreep uit de verhalen van de beta-testers op TGP dat dit wel mogelijk is.

Lijkt me wel geinig om tzt een AFXII-KPA sessie te doen om de best klinkende patches van de AFXII eigenaren te profilen voor de KPA. Geinige gedachte.

Eerst maar eens afwachten wat Kemper verder gaat doen en of er nog een 19" versie gaat komen.

Senior Member

Standaard

Hoe zou je kunnen scheiden als een signaal als 1 data gezien wordt?

ik kan me niet voorstellen dat je straks niet gaat werken met pre fab profielen aangezien niet iedereen een tweed deluxe, een soldano en een plexi thuis heeft staan. Een studio kan wel mooi alle gitaarsounds opslaan van hun klanten.. als een database.

Senior Member

Standaard

Volgens mij kan je ze niet scheiden omdat er inderdaad een profile is gemaakt van je hele setup. Wat je wel kan doen is "cab" "amp" en "EQ" aan/uit schakelen maar hoe dat werkt weet ik niet.

Er zijn zekers bruikbare amps die goed klinken maar wat Tonika als extra service bij doet is dat je daar 5 versterker mag uitzoeken en een profiel van maken dus dat is wel te gek.

Standaard

Schijnt echt wel mogelijk te zijn. Zie hier:
    http://www.youtube.com/watch?v=HRPV6wEB018
    Laatst gewijzigd door herrieman; 24 december 2011 om 20:26

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten