Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 63 van 88 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 630 van 873
    Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    inderdaad..
    foute link, moest deze zijn
    Ahem..nogmaals..dat doe je je Strat toch niet aan?

Maar een SH-4 in een Strat...Ik ken de combinatie van de Charvel San Dimas gitaren. Ik vind ze erg midsy, schreeuwerig en een beetje neuzig. Ik vind de Dimarzio Tone Zone in Strats met Alder bodies het beste werken in de brug positie.

Banned

Standaard

Heb zo'n Jeff beck twee keer in een strat gehad. Heerlijk! wel indeerdaad schreeuwerig en ik vond hem erg fel.

Standaard

Maple neck, toets en alder body vind ik zowiezo erg schreeuwerig. Het is vet scheuren maar er zit dan wel erg veel hoog in. Het is niet voor niks dat er vaak basswood gebruikt wordt voor de body. Persoonlijk vind ik dat ook lekkerder klinken met all maple necks omdat het wat meer mids geeft en wat minder dat schreeuwerige.
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

Voor gewoon humbucker gebruik, zonder te hoeven splitten en dergelijke, dan is 2-conductor voldoende toch? Ik wil namelijk een Bare Knuckles The Mule zebra setje voor m'n SG bestellen t.z.t. Puur voor de looks, er zit nu ook een setje The Mule in. Ook wil ik nog een SD '59 zebra brugelement bestellen voor m'n tele, dus hiervoor dezelfde vraag eigenlijk. Is een deluxe-achtige assemblage tele, dus qua opzet van knoppen hetzelfde als de SG.

Senior Member

Standaard

Oke, als het schel gaat klinken dan wordt die het ook niet.
    De humbucker die ik zoek, is voor in een Fender Strat, met een lekkere scheur. dit geluid zoek ik ongeveer, dus een humbucker waar ik een lekkere overdrive mee heb, en die ook nog eens helder klinkt. (ja oke, dat geluid komt niet alleen uit de gitaar, maar voor het voorbeeld is het goed)
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Oke, als het schel gaat klinken dan wordt die het ook niet.
    De humbucker die ik zoek, is voor in een Fender Strat, met een lekkere scheur. dit geluid zoek ik ongeveer, dus een humbucker waar ik een lekkere overdrive mee heb, en die ook nog eens helder klinkt. (ja oke, dat geluid komt niet alleen uit de gitaar, maar voor het voorbeeld is het goed)
    Nogmaals, kijk eens naar de Dimarzio Tone Zone. Werkt ideaal in strats.

Senior Member

Standaard

Dimarzio Steve's special proberen? De beetje scoopt mids van de humbucker werkt erg goed met strats die vaak erg aanwezig zijn in het mid. Lekkere rauwe overdrive en is ook erg mooi clean
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

die tone zone is denk ik het geschikte element voor mij. was ook een van de 3 opties toen ik met die Pickup Finder op de Dimarzio site zocht.
    alleen, de kleuren van de elementen van de gitaar die ik ga "verbouwen" wordt goud. nu staat er op de site van de pickup (klik) staat onder nummer 5 een goude versie van het element (wat echt super geil uit ziet). iemand enig idee waar je die kan kopen? ben wel al de zilveren variant tegengekomen, maar nog niet de gouden.

edit: laat maar, al gevonden
    Laatst gewijzigd door Ijselrobo 07; 2 december 2011 om 22:17
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Hey jongens,

Ik ben op zoek naar humbuckers voor in de nek van een Les Paul en een Explorer. Beide van mahogany en vrij dikke planken. De brug-buckers staan al vast; dat worden Dimarzio Super Distortions. Echter twijfel ik dus nog over de nekpickups.
    Ik wil ze zowel clean als als lead pickup gebruiken. Denk bij beide sounds in de richting van de jaren 80 metal. Metallica, Anthrax, Megadeth en dat soort dingen. Splitbaar zou leuk zijn, maar is niet noodzakelijk.

Iemand die mij hiermee kan helpen?
    Alvast bedankt!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Hey jongens,

Ik ben op zoek naar humbuckers voor in de nek van een Les Paul en een Explorer. Beide van mahogany en vrij dikke planken. De brug-buckers staan al vast; dat worden Dimarzio Super Distortions. Echter twijfel ik dus nog over de nekpickups.
    Ik wil ze zowel clean als als lead pickup gebruiken. Denk bij beide sounds in de richting van de jaren 80 metal. Metallica, Anthrax, Megadeth en dat soort dingen. Splitbaar zou leuk zijn, maar is niet noodzakelijk.

Iemand die mij hiermee kan helpen?
    Alvast bedankt!
    mooi, ik luister mee..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten