Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 61 van 88 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 610 van 873
    Senior Member

Standaard

Wat is nu eigenlijk het grote verschil tussen een Pearly gates+ en een gewone Pearly gates?
    want donderdag wil ik bij aarons een Pearly gates+ in mijn Fender Am. Stanaard strat (uit 2007) laten zetten, maar stel dat dat element niet leverbaar is of er een andere reden is waarom de PG+ er niet in kan, dan moet ik een 2e optie hebben, maar wil wel weten wat nu het beste tegenover de PG+
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Als ik nu een bridge humbuckjer in de neck ga plaatsen, moeten dan de schroefjes gewoon als normaal aan de hals kant. Of plaats je de humbucker in de zelfde richting als dat je hem in de bridge zou monteren??
    ik heb ze voor de lol een keer zoals peter green gedaan maar hoorde geen verschil.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ik heb ze voor de lol een keer zoals peter green gedaan maar hoorde geen verschil.
    Bij Peter Green was het niet (alleen) de pickup die omgedraaid was of iets dergelijks.
    Ik geloof dat het te maken had met de magneet die omgedraaid was, maar ik kan ernaast zitten

Senior Member

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    He Bass,

Ahh, ik doe ze gewoon zoals het officieel moet met de schroefjes aan de hals kant. Ik heb maar zebra's besteld vind ik er altijd al cool uit zien! Alleen de Pearly in de brug is geheel zwart dus moet even afwachten of dat mooi word. De '59 's zijn trouwens ook vacuüm waxpotted dus nooit meer last van gezang (al is dat al over hoor).
    Ik ben toch maar geheel op Orpheo's advies afgegaan dus zal straks wel merken of dat de goede keuse is geweesd. De Pearly doet zijn werk iig prima. Met wat gain klinkt hij super alleen moet nog even wennen aan het clean, het is heeeel helder!! Moet echt op de amp wat hoog weg draaien. Maar met de '59 brug in de nek geplaatst hoop ik straks ook dat warme clean te krijgen en toch nog een mooie lead.
    Als ik het recept zo even inschat moet dit erg goed gaan komen,,, maar niet te vroeg juigen.
    Misschien zet ik er wel weer gouden kapjes op, maar eerst even kijken hoe dit staat.
    Ben iig nogsteeds erg blij. Ze slaapt nog net niet met me maar ik raak er wel vaak aan.

Senior Member

Standaard

Ha mensen,

Ik heb zojuisd de Seymoure Duncan '59 SH1-2C besteld. Maar nu zie ik dat er ook een TB variant is. Het is voor mijn Les paul. Vertel me aub dat ik de goeie heb besteld? En niet een voor een strat
    Ik heb toentertijd voor mijn Custom wel een TB variant van de JB besteld. Ik had de snaar afstand gemeten en de afstand van de polepieces en de TB variant paste het mooist onder de snaren....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Picker

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik heb toentertijd voor mijn Custom wel een TB variant van de JB besteld. Ik had de snaar afstand gemeten en de afstand van de polepieces en de TB variant paste het mooist onder de snaren....
    He... dat is appart. Misschien maakt het wel niet zo veel uit dan. Ik had kort even naar de afmetingen gekeken maar dat scheelde een millimeter of 2 geloof ik. Maar als de sh speciaal voor les pauls is past de montage misschien net iets lekkerder.. Of had je daar ook helemaal geen problemen mee?

Senior Member

Standaard

He... dat is appart. Misschien maakt het wel niet zo veel uit dan. Ik had kort even naar de afmetingen gekeken maar dat scheelde een millimeter of 2 geloof ik. Maar als de sh speciaal voor les pauls is past de montage misschien net iets lekkerder.. Of had je daar ook helemaal geen problemen mee?
    Nope... no problem....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Party

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Nope... no problem....
    Ohh, dass mooi
    De pearley die ik er nu net in heb ligt er al mooier onder dan de orginele van Gibson, dus ga ervan uit dat deze ook mooi zal passen. Bevestig je een strat humbucker niet met 2 schroefjes aan bijde kanten? Want wat wel opvalt is dat de TB 3 Schroefgaten aan weerszijde heeft, 2 kleinere en 1 met zelfde diameter als les paul. En de SH versie heeft aan weerszijde maar een schroefgat, ik denk dus alleen geschikt voor een les paul.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

He Bass,

Ahh, ik doe ze gewoon zoals het officieel moet met de schroefjes aan de hals kant. Ik heb maar zebra's besteld vind ik er altijd al cool uit zien! Alleen de Pearly in de brug is geheel zwart dus moet even afwachten of dat mooi word. De '59 's zijn trouwens ook vacuüm waxpotted dus nooit meer last van gezang (al is dat al over hoor).
    Ik ben toch maar geheel op Orpheo's advies afgegaan dus zal straks wel merken of dat de goede keuse is geweesd. De Pearly doet zijn werk iig prima. Met wat gain klinkt hij super alleen moet nog even wennen aan het clean, het is heeeel helder!! Moet echt op de amp wat hoog weg draaien. Maar met de '59 brug in de nek geplaatst hoop ik straks ook dat warme clean te krijgen en toch nog een mooie lead.
    Als ik het recept zo even inschat moet dit erg goed gaan komen,,, maar niet te vroeg juigen.
    Misschien zet ik er wel weer gouden kapjes op, maar eerst even kijken hoe dit staat.
    Ben iig nogsteeds erg blij. Ze slaapt nog net niet met me maar ik raak er wel vaak aan.
    en zo hoort het

Senior Member

Standaard

Ik stel hier de vraag ook maar even : zou het veel uitmaken : een SD p90 neckpickup op de brugpositie voor in mijn LP jr.?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten