Te gek topic dit, ik kijk helaas te weinig
Ik ook even dan, vorige week in de studio:
Compact maar zeer effectief, de gitaren voor onze promo klinken geweldig!
Te gek topic dit, ik kijk helaas te weinig
Ik ook even dan, vorige week in de studio:
Compact maar zeer effectief, de gitaren voor onze promo klinken geweldig!
Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60
De preamp is achterin gemod met 2 effectloops en een extra output. De knop voorop is een wet/dry knop voor de loops.
Maar eerlijk gezegd heb ik nog niet getest of ie het doet, omdat ik geen effecten in de loop gebruik. ;-)
Reden dat ik overschakel van top naar dit rackje is dat ik het zo simpel mogelijk wil houden, maar toch wet/dry kan spelen als ik wil.
Les Paul = More Music
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Ok thx ! Ik heb nog een Visual Sound H20(chorus/delay) liggen. Evt. even testen hoe het klinkt.
Chain wordt dan
Gitaar ->
Preamp ->
H20 (dry) -> Poweramp links.
H20 (wet) -> Poweramp rechts.
Ik weet niet of het werkt qua signaal level, maar probeer het gewoon uit. Op de poweramp zit een switch om het signaal evt. weer een boost te geven.
Les Paul = More Music
Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60
Favorieten/bladwijzers