Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 219 van 252 EersteEerste ... 119169209217218219220221229 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.181 t/m 2.190 van 2514
    Senior Member

Standaard

Heeft de Soldano geen input op de achterkant?

Standaard

Babysteps into rackland !

- Cheap veredelde stekkerdoos (wordt nog vervangen door een goeie)
    - Soldano SP-77
    - The Traveller poweramp

In de vrije 2he komt nog een ISP decimator ProG Stereo.

Misschien een domme vraag maar iemand een idee hoe ik op een nette manier mijn gitaarkabel vanuit de achterkant van de ISP decimator naar de input van de Soldano SP-77 aan de voorkant krijg?[/QUOTE]

Ik heb een kabel door een gat van het 19" profiel getrokken en daar een haakse plug aan gemaakt en die in mijn input gestoken. Werkt perfect!!!!
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Hoe simpel kan het leven zijn ;-) Dat betekent wel dat 1 unit maar met 3 schroeven vast zit maargoed ! Thx ik ga het denk ik ook zo doen !
    Les Paul = More Music

Senior Member

Standaard

Ik zou zelf zeggen dat je preamp zelfs meerwaarde zou krijgen met een rear input, maar daar denken sommige mensen vast heel anders over. Het is niet heel moeilijk om dat te maken en zelfs als je zou willen dat de voorste input prioriteit heeft over de achterste is dat mogelijk (heb je waarschijnlijk wel een ander soort bus nodig).
    Maar de tip van Guus werkt veel makkelijker, dus waarom niet.

Senior Member

Standaard

Update.
    Nieuw licht gewicht rekje bij Decilux besteld en alle wireless spul erin gezet. Aan de achterzijde bevindt zich een patchpanel incl. antennes.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Felanovic Bekijk bericht
    Wat voor een mod is dat op het tweede kanaal?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Die behringer mixer/splitter die je van mij hebt overgenomen was het dus niet, is die rolls beter of veel beter?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Die behringer mixer/splitter die je van mij hebt overgenomen was het dus niet, is die rolls beter of veel beter?
    De Rolls gebruik ik voor m'n in-ears. Jouw Behry heb ik nooit voor in-ears gebruikt, die was bedoeld als effectenmixer bij m'n amp en zat in een rekje samen met een Korg DL8000R en een AM8000R.

Standaard

Aha, i see. Werkt ie op een aparte voeding of is die intern?

Senior Member

Standaard

Aparte voeding, 12V dc, net als de IEM.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten