Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 220 van 252 EersteEerste ... 120170210218219220221222230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.191 t/m 2.200 van 2514
    Senior Member

Standaard

Te gek topic dit, ik kijk helaas te weinig

Ik ook even dan, vorige week in de studio:

Compact maar zeer effectief, de gitaren voor onze promo klinken geweldig!
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Wat voor een mod is dat op het tweede kanaal?
    De preamp is achterin gemod met 2 effectloops en een extra output. De knop voorop is een wet/dry knop voor de loops.

Maar eerlijk gezegd heb ik nog niet getest of ie het doet, omdat ik geen effecten in de loop gebruik. ;-)

Reden dat ik overschakel van top naar dit rackje is dat ik het zo simpel mogelijk wil houden, maar toch wet/dry kan spelen als ik wil.
    Les Paul = More Music

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Felanovic Bekijk bericht
    De preamp is achterin gemod met 2 effectloops en een extra output.
    Leuke mod, is die extra output dan een extra aftappunt of kun je er icm de 2 loops ook stereo mee uit?

Ik had ooit deze zelfde versie, heb er toen veel plezier aan beleefd.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel Bekijk bericht
    Te gek topic dit, ik kijk helaas te weinig

Ik ook even dan, vorige week in de studio:

Compact maar zeer effectief, de gitaren voor onze promo klinken geweldig!
    Ha die Michiel... mooi setje... blijft het goed doen zo'n Triaxis en MPXG2...

Ik zie het Digitech apparaat uitstaan (lijkt een soort Fractal Audio ding...) Je blijft de Mesa en Lexicon prefereren?
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Leuke mod, is die extra output dan een extra aftappunt of kun je er icm de 2 loops ook stereo mee uit?

Ik had ooit deze zelfde versie, heb er toen veel plezier aan beleefd.
    Volgens mij moet dat kunnen met die loops, maar ik gebruik alleen die "extra aftappunt" en ben van plan in 1 output een phase 90 te hangen zodat ik een wet/dry opstelling krijg.
    Les Paul = More Music

Standaard

Volgens mij moet dat kunnen met die loops, maar ik gebruik alleen die "extra aftappunt" en ben van plan in 1 output een phase 90 te hangen zodat ik een wet/dry opstelling krijg.
    Los van het idee dat een phase 90 voor de input mij de betere optie lijkt -ook met w/d-, ben ik benieuwd of die lijnuitgang wel geschikt is voor pedalen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Los van het idee dat een phase 90 voor de input mij de betere optie lijkt -ook met w/d-, ben ik benieuwd of die lijnuitgang wel geschikt is voor pedalen.
    Ik kan je vertellen dat phasers niet prettig werken in W/D. Zet er een vette chorus in en het werkt fantastisch.
    Wordt het trouwens W/D of effect parallel?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ik kan je vertellen dat phasers niet prettig werken in W/D. Zet er een vette chorus in en het werkt fantastisch.
    Wordt het trouwens W/D of effect parallel?
    Ok thx ! Ik heb nog een Visual Sound H20(chorus/delay) liggen. Evt. even testen hoe het klinkt.

Chain wordt dan

Gitaar ->
    Preamp ->
    H20 (dry) -> Poweramp links.
    H20 (wet) -> Poweramp rechts.

Ik weet niet of het werkt qua signaal level, maar probeer het gewoon uit. Op de poweramp zit een switch om het signaal evt. weer een boost te geven.
    Les Paul = More Music

Standaard

Ik weet niet of het werkt qua signaal level, maar probeer het gewoon uit. Op de poweramp zit een switch om het signaal evt. weer een boost te geven.
    Ik zag laatst een nieuw passief apparaatje van mxr waarmee je levels zowel kunt afzwakken als opkrikken voor dit soort problemen. Kan hem nu even niet vinden maar als dat ding idd zo werkt, kun je zeker met de h2o zo aan de slag.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Ha die Michiel... mooi setje... blijft het goed doen zo'n Triaxis en MPXG2...

Ik zie het Digitech apparaat uitstaan (lijkt een soort Fractal Audio ding...) Je blijft de Mesa en Lexicon prefereren?
    Thanks

De Digitech hangt er alleen in voor lampjes effect
    Ik wilde eerst een TriAxis met de 2101 proberen maar dit gaf ontzettend veel tonesuck.
    Met de G2 klinkt alles zo helder als een klok. Te gekke combinatie.
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten