Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 102

Discussie: Stagg

Standaard

Mijn staggie, foto voor marktplaats

Senior Member

Standaard

Na al die negatieve kritiek had ik een horrorgitaar verwacht waar stukken waren uitgekapt...

Die gitaar valt toch mee? Het is zeker niet de meest waarheidsgetrouwe relic, maar als de TS het leuk vindt, waarom niet?

Standaard

Ik had eigenlijk een electrische Stagg verwacht.
    Wel een leuk deurtje waar een paar mooie topjes uit te halen is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Ik had eigenlijk een electrische Stagg verwacht.
    Wel een leuk deurtje waar een paar mooie topjes uit te halen is.
    Het is ook een elektrische, LesPaul1612 =/= StevieRayfan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    Mijn staggie, foto voor marktplaats

om de één of andere reden, andere fabrikant vermoed ik, zijn de akoestische gitaren en de basgitaren van stagg altijd stukken beter geweest dan hun electrische spul.
    de stagg gitaarhangers, gitaarstandaards, gigbags etc daar is ook niks mis mee.

Banned

Standaard

Stevierayfan, ik denk dat je gitaar er gelijk een heel stuk beter uitziet als je die nieuwe blanke lak op die kale plekken er weer vanaf schuurt. Wees ook niet bang om wat verder te gaan dan alleen maar de lak afschuren. Kijk eens naar een hoop foto´s van echte oude strats, en van echt goeie relics en ram er eens een flink paar deuken in.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    om de één of andere reden, andere fabrikant vermoed ik, zijn de akoestische gitaren en de basgitaren van stagg altijd stukken beter geweest dan hun electrische spul.
    de stagg gitaarhangers, gitaarstandaards, gigbags etc daar is ook niks mis mee.
    +1, gebruik zelf voor m'n beide gitaren hier een stagg hardshell koffer. Nekvorm is niet je van het omdat het een algemene koffer is, maar dat los je op met een paar goede doeken.

@ TS: nog gelukt met die opnames? *kijkt naar lege mailbox* & tijd voor een zwarte slagplaat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Stevierayfan, ik denk dat je gitaar er gelijk een heel stuk beter uitziet als je die nieuwe blanke lak op die kale plekken er weer vanaf schuurt. Wees ook niet bang om wat verder te gaan dan alleen maar de lak afschuren. Kijk eens naar een hoop foto´s van echte oude strats, en van echt goeie relics en ram er eens een flink paar deuken in.
    Goed idee..........

maar die blanke lak van de kale plekken?

welke korrel moet ik nemen? 1000-1200
    Laatst gewijzigd door stevierayfan; 22 augustus 2011 om 21:24
    GRIJP JE KANS : STRATOCASTER BODY ALDER, MAPLE/ROSEWOOD NECK, 2 WILKINSON HUMBUCKER ZEBRA, TUNERS, 3 SINGLE COIL PICKUPS( GEEN MERK) EN NOG WAT ONDERDELEN
    VOOR MAAR 100,00 Euro IK DOE HET WEG OMDAT HET MIJ ONTZETTEND IN DE WEG LIGT EN ER NIKS MEE DOET INTERESSE?? PM ME

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevierayfan Bekijk bericht
    Goed idee..........
    Echt waar. Ram er gewoon een paar goeie deuken en krassen in. Knapt ie van op. Als je me niet gelooft, wacht een paar weekjes totdat mijn lak helemaal droog is. Dan ga ik los op deze:

Uploaded with ImageShack.us

Schuren: begin voorzichtig met 800 ofzo, dan snel naar 1000 tot 2000.

Senior Member

Standaard

G.G., ik ga iets ontzettend cliché's zeggen, maar wat zonde van die prachtige kleur om daar een relic op los te laten Maar ach, ik heb eens een basgitaar achter mijn brommer gehangen dus ik heb niet zoveel recht van spreken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten