Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 58
    Senior Member

Standaard

Geen gitaar maar pickups. Ik sta op het punt een setje Dirty Fingers vanuit Hong Kong te laten komen. Keeping fingers crossed
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Geen gitaar maar pickups. Ik sta op het punt een setje Dirty Fingers vanuit Hong Kong te laten komen. Keeping fingers crossed
    Nieuwe Dirty Fingers? Al een keer gehoord?

Senior Member

Standaard

Yep. Vriend van me heeft er een in de bridge (ook les paul). En dit is wat ik zocht. Het setje kost net iets meer dan alleen de bridge pu, dus ik durf de gok wel te wagen voor de neck. Is die niks, zoe ik daar wel wat anders voor
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Yep. Vriend van me heeft er een in de bridge (ook les paul). En dit is wat ik zocht. Het setje kost net iets meer dan alleen de bridge pu, dus ik durf de gok wel te wagen voor de neck. Is die niks, zoe ik daar wel wat anders voor
    Hmmm... Ik heb net een 70's/80's Dirty Fingers in mijn Paul vervangen door een Super Distortion...

De Dirty Fingers was veel te clean/stijf en keihard!

Senior Member

Standaard

Hmm...heb je er misschien eens een soundsamole van? ( an jezelf bedoel ik dan, niet van youtube, die heb ik al beluisterd).
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Hmm...heb je er misschien eens een soundsamole van? ( an jezelf bedoel ik dan, niet van youtube, die heb ik al beluisterd).
    Nope.

Maar weet wel van de Internets dat de oude beter klinken dan de reissue. En de oude vind ik al te steriel

Senior Member

Standaard

Ik weet niet of het helemaal het goede topic is, maar heeft iemand ervaring met het importeren van pickups (of iets anders) via MusicToyz? Zit er over te denken om setje Van Zandt's te bestellen. Kost daar de helft en volgens de douanesite betaal je dan alleen de BTW, geen invoerrechten. Zit je dus nog onder de 180 ipv minstens 270 in de EU, met de huidige koersen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjS Bekijk bericht
    Ik weet niet of het helemaal het goede topic is, maar heeft iemand ervaring met het importeren van pickups (of iets anders) via MusicToyz? Zit er over te denken om setje Van Zandt's te bestellen. Kost daar de helft en volgens de douanesite betaal je dan alleen de BTW, geen invoerrechten. Zit je dus nog onder de 180 ipv minstens 270 in de EU, met de huidige koersen.
    met dat soort pakketjes (lees: dat formaat) hoef je je meestal geen zorgen te maken over invoerrechten; ze glippen er meestal langs gelukkig. Ik heb over een setje pickups en 2 effectpedalen geen invoerrechetn betaald recentelijk.
    Verder heb ik helaas geen ervaring met MusicToyz maar als je met creditcard betaalt zit je altijd goed (ben je in ieder geval goed gedekt).

Ik zeg doen

Senior Member

Standaard

Oh God, daar gaan we weer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

Senior Member

Standaard

Hahaha, eindeloze discussie altijd weer.
    Ik heb mijn Schecter via Ebay nieuw uit Amerika laten komen. Ze waren toen nauwelijks in Nederland of Duitsland te koop en ik was na alle extra kosten (douane, BTW, import) nog goedkoper uit dan hier in Europa. Ik heb er wel meteen Schecter koffer bij gekocht, zodat het op z'n veiligst Nederland zou bereiken.
    Misschien heb ik geluk gehad, maar geen krasje op de gitaar of koffer.

Wel had de verkoper de gitaar aangegeven als tweedehands met een waarde van 200 dollar. Daar trapte de douane niet in, nadat ze het pakketje open hadden gemaakt en een gloednieuw gitaartje te zien kregen. Dus hebben ze de prijs gegoogled, een printje gemaakt en die naar mij opgestuurd met het verzoek alle extra kosten over te maken. Gedaan en dezelfde maand nog had ik een juweeltje in huis
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten