Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Ja, dat van de EU was me duidelijk. Dit betreft ook een gitaar uit de U.S.
    Ik heb het al uitgerekend, voor dat bedrag kan ik er net zo goed een in Nederland proberen te vinden.

Dit topic starten getuigt van slecht searchgebruik... maar dat had je al door ;-)

Maar zo snel al hebben geaccepteert dat een US aankoop dus niet de moeite is... hebben nog weinig van je voorgangers die dit soort draadjes startten klaargespeeld. En die waren dan ook nog eens hard in de ontkenningsfase dat een versterker die op 110 Volt draait in NL niet echt praktisch is.

kudo's!
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    En die waren dan ook nog eens hard in de ontkenningsfase dat een versterker die op 110 Volt draait in NL niet echt praktisch is.
    Nou ja Dirk-Hendrik; da's toch gewoon lekker zuinig? Nét zoveel herrie voor de helft van de stroom, da's gewoon supergoed voor het miljeu!

Senior Member

Standaard

Nou uit mijn ervaring loont importeren uit de US wel degelijk, alleen heb ik dat nog nooit gedaan met gitaren...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Nou uit mijn ervaring loont importeren uit de US wel degelijk, alleen heb ik dat nog nooit gedaan met gitaren...
    Precies. Pedaaltjes is niet zo'n issue ... maar dure gitaren ...
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Wat ik er aan wil toevoegen is het tracking systeem.
    Het kan raar lijken dat je een pakketje volgt dat de eerste dag de winkel uitgaat naar het vliegveld.
    2 dagen later is ie vervolgens in NL.
    Echter kan het dan nog een week of langer duren voordat je bestelling door de douane is gegaan. Houdt hier dus rekening mee

Senior Member

Standaard

Ik heb een keer de gok genomen en een gitaar voor een prikkie uit Duitsland laten komen. Dat beviel me best goed, koffer er omheen en een shitload aan verpakkings materiaal, dus hij was goed beschermd. Denk trouwens niet dat iedere verkoper het zo verpakt..
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Het antwoord is vrij simpel, reken plus 25% en you're save to go.
    Of het de moeite waard is hangt af van wat je wil hebben. Ik haal dingen uit het buitenland die hier niet te krijgen zijn. In andere gevallen is het bijna altijd onzin.

Senior Member

Standaard

Als je een gitaar uit de USA haalt komt er ronde de $300 aan verzendkosten bij. Ook daar moet je weer 25% belasting over betalen!

Mijn Gibson RD heb ik uit de USA gehaald omdat die hier niet te vinden zijn. Achteraf had ik misschien toch liever de gitaar eerst in m'n handen gehad.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Als je een gitaar uit de USA haalt komt er ronde de $300 aan verzendkosten bij. Ook daar moet je weer 25% belasting over betalen!

Mijn Gibson RD heb ik uit de USA gehaald omdat die hier niet te vinden zijn. Achteraf had ik misschien toch liever de gitaar eerst in m'n handen gehad.
    300 dollar verzendkosten? Uit de U.S.A is dat meestal $70 of iets, voor mijn gitaar uit China betaalde ik $100...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    300 dollar verzendkosten? Uit de U.S.A is dat meestal $70 of iets, voor mijn gitaar uit China betaalde ik $100...
    Dan heb je geen verzekering. Kan ook, maar ik vond het wel waard voor een gitaar van over de €1300.-

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten