Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 52 van 58 EersteEerste ... 2425051525354 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 511 t/m 520 van 576
    Member

Standaard

http://www.stonesforum.nl/index.php?topic=106000.0

hier het topic op het stonesforum erover

Senior Member

Standaard

Arjen Lucassen (Ayreon) ivm mijn opleiding/interview. Peter Steele voor een interview. De gitarist van Floggin' Molly na een concert biertje mee gehad De bassist van Cradle of Filth voor een interview...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht
    Ik heb precies hetzelfde met een Gibson Les paul. Wat zijn Gibsons toch eigenlijk waardeloze gitaren!

http://myspace.com/voodooritesrock

Senior Member

Standaard

de hele kytecrash crew tijdens een workshopdag in kytopia met popsport..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Overigens wat mij opviel: telecaster spelers zijn wel allemaal toffe gasten.

Volleerd Havist

Standaard

Paul Gilbert 2 keer de hand geschud en gesproken, Children Of Bodom, Evile

Senior Member

Standaard

gisteren mogen afsluiten na Outback en Guy Swinnen... hoewel ik niet denk dat hier veel mensen deze kennen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wormke Bekijk bericht

kings of leon,

Een jaar of 3 terug wel ff een hoogtepunt voor mij persoonlijk. Ben namelijk al even fan van Metallica, en stond op Werchter op de backstage rustig ff af te koelen, boterhammetje eten, sigaretje roken, je kent het wel, stond ineens 2 meter van me heel de groep, ook een luchtje te scheppen. De security had blijkbaar niet gezien dat er nog iemand in het zichtsveld stond, natuurlijk, toen ik rechtveerde hadden ze me wel gezien, en was de leut snel door
    .
    Heb je met die jongens van KOL gesproken?

Langs de ene kant snap ik wel dat 'jongens' als Metallica en nu ook KOL zich zo arrogant gedragen. Anders krijg je steeds maar weer hetzelfde versje te horen en na een tijdje begint dat wel te vervelen. Ik denk dat velen hier, moest je zo'n succes hebben, ook zo'n arrogantie ontwikkelen als je altijd door iedereen op handen wordt gedragen.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

moet zeggen dat ze zelf zeker niet arrogant zijn, de security daarentegen... Maar ook dat begrijp ik wel, iedereen wil er wel eens bij hé. KOL niet persoonlijk "gesproken", wel bijgezeten, maar ja, zit daar natuurlijk ook nooit alleen hé

Die mannen zijn eigenlijk allemaal redelijk sympathiek hoor. De groepen waar ik persoonlijk een 'degou' van heb zijn meestal geen internationale sterren, maar wel nationale...

Zoals ik bv eerder al aanhaalde, Kid Creole and the coconuts, zijn zowat de vriendelijkste mensen die ik ooit heb ontmoet, en toch ook al geen kleintjes meer hé. Liquido was, op dat moment, echt wel doorgebroken, en ook deze waren enorm vriendelijk. Zo kan ik nog wel even doorgaan...

Hangt er ook vanaf wie je bent in de organisatie. Zo zijn sommige artiesten echt lullig tegen de catering, en vriendelijk tegen de organisatie, en bij sommige is het dan weer andersom. Soms als je samen op de affiche staat ben je ineens een stuk stront, zeker als je na hun moet. Maar dat was gisteren bv niet het geval, en Guy Swinnen is bij ons zeker geen onbekende.

Senior Member

Standaard

Oei, ben benieuwd of ik Brian Setzer en Ringo Starr een handje kan schudden op bospop
    En anders dan nog Per en Marie haha, join the joyride!!

Senior Member

Standaard

Peter Steele... nice!! Zal een leuk gesprek geweest zijn.. Moge hij rusten in vrede!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cazmodean Bekijk bericht
    Arjen Lucassen (Ayreon) ivm mijn opleiding/interview. Peter Steele voor een interview. De gitarist van Floggin' Molly na een concert biertje mee gehad De bassist van Cradle of Filth voor een interview...
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Bert Heerink, Bertolf, 2x Twarres.. vast nog wel wat maar zal nog wel ff nadenken
    Dag

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten