lange lijst gaat dit worden, maar zitten enorm veel Belgen tussen die jullie misschien niet gaan kennen,

backstage gezeten en met sommige ook echt wel kunnen babbelen;
raymond vh groenewoud,
noordkaap,
sepultura,
kings of leon,
abn,
heideroosjes,
De kreuners,
de naam komt me even niet te binnen maar iets met kid and the coconuts, met deze zijn kinderen was ik backstage aan het voetballen tijdens hun optreden, en hij bedankte me heel vriendelijk voor hun bezig te houden, dat was zeldzaam blijkbaar
clouseau (was niet zo aangenaam toen)
axelle red (omhooggevallen)
pragha khan
status quo
liquido
en nog een hele hoop andere die me niet direct binnenschieten,

allemaal leuke ervaringen, en soms kan je echt wel verschieten van sommige artiesten, op beide manieren.

Een jaar of 3 terug wel ff een hoogtepunt voor mij persoonlijk. Ben namelijk al even fan van Metallica, en stond op Werchter op de backstage rustig ff af te koelen, boterhammetje eten, sigaretje roken, je kent het wel, stond ineens 2 meter van me heel de groep, ook een luchtje te scheppen. De security had blijkbaar niet gezien dat er nog iemand in het zichtsveld stond, natuurlijk, toen ik rechtveerde hadden ze me wel gezien, en was de leut snel door
Niet zo vriendelijke mannen, die security. Maar toch, so close and so far...

Hoe meer bekende mensen je ziet, en spreekt, hoe minder het je gaat boeien eigenlijk. Zijn ook maar mensen.