Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 778 van 1797 EersteEerste ... 27867872876877677777877978078882887812781778 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.771 t/m 7.780 van 17961
    Senior Member

Standaard

Hmmm da's waar.
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratie Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/437920234

Logo klopt niet, serial op de achterkant ook niet. Hm...
    Als je naar het serienummer kijkt zie je dat ie een beetje verfrommelt is alsof ze snel een transfer plaatje erop geschoven hebben.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Juist, omdat je het niet zeker weet, moet je het niet zomaar hier neerknallen, eerst researchen, dan posten, daar heb je geen abracadabra voor nodig.

Je had de beste man ook een mailtje kunnen sturen om welk type het exact gaat.
    Een welwillende verkoper zal je dan echt wel de info geven die je nodig hebt.

Ik zag vanavond een SG op MP, waarvan de man claimde dat het een 66er SG betrof.
    Ik zag gelijk dat het een 70's model was en heb de man gemaild.
    De man mailde mij op nette en correcte wijze zijn uitleg van zijn verhaal.

Ik heb hem toen netjes een mail met uitleg gegeven en voorbeeldfoto's gemaild, tezamen met de gegevens van het serienummer.
    Ik kreeg een nette mail terug, waarin hij mij bedankte voor de uitleg en de belofte dat hij zijn advertentie ging wijzigen, hetgeen hij ook heeft gedaan.

Op deze wijze kan het namelijk ook.
    Nogmaals, een welwillende verkoper zal je altijd info en toelichting geven en indien je hem van repliek dient, doe dit netjes, beschaafd en gemotiveerd.
    Hmmmm .... ik mag niet zeuren over een reissue die geen reissue is maar over het geluid van een RIC vs Indie mag dan weer wel. Ikke niet snappe sorry!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Hmmmm .... ik mag niet zeuren over een reissue die geen reissue is maar over het geluid van een RIC vs Indie mag dan weer wel. Ikke niet snappe sorry!
    Ik begrijp jouw post ook niet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike999999999 Bekijk bericht
    Hij zal er niet orgineel bijgekomen zijn, maar het zou kunnen dat het wel gibson is.
    sinds wanneer maakt gibson stratvorm gitaren?
    daar is de koffer namelijk voor een strat oid.

Senior Member

Standaard

Ik begrijp jouw post ook niet
    Nou misschien kan je je nog herinneren dat je mij redelijk de les leesde over mijn post mbt tot een Gibson en vond dat ik niet zomaar dat soort dingen in dit topic moest zetten omdat dat topic vervuiling was. Dat ging over het feit dat de adverteerder er reissue bij had gezet was volgens mij niet zo was (en overigens ook echt niet zo was). Toen kreeg ik van jou het advies om de adverteerder te mailen, bellen, rooksignalen te sturen maar niet in dit topic want dat was topic vervuiling. Maar nu mag er wel gepost worden over al dan niet betrouwbaar (dat een Ric niet betrouwbaar zou zijn vind ik overigens ook gelul van de bovenste plank) en over het geluid. Dat lijkt mij dan ook niet echt dit topic thuis te horen want is geen oplichting of bewuste misleiding (en dat zijn jou eigen woorden).

Senior Member

Standaard

Nou misschien kan je je nog herinneren dat je mij redelijk de les leesde over mijn post mbt tot een Gibson en vond dat ik niet zomaar dat soort dingen in dit topic moest zetten omdat dat topic vervuiling was. Dat ging over het feit dat de adverteerder er reissue bij had gezet was volgens mij niet zo was (en overigens ook echt niet zo was). Toen kreeg ik van jou het advies om de adverteerder te mailen, bellen, rooksignalen te sturen maar niet in dit topic want dat was topic vervuiling. Maar nu mag er wel gepost worden over al dan niet betrouwbaar (dat een Ric niet betrouwbaar zou zijn vind ik overigens ook gelul van de bovenste plank) en over het geluid. Dat lijkt mij dan ook niet echt dit topic thuis te horen want is geen oplichting of bewuste misleiding (en dat zijn jou eigen woorden).
    Dat sloeg ook inderdaad nergens op, jij poste die gitaar, niet op basis van de tekst, enkel op basis van zijn vraagprijs, dat vond ik inderdaad nergens op slaan.

Senior Member

Standaard

He stelletje wijven, on topic graag!

Senior Member

Standaard

Dan moet je maar ff terug gaan naar die post want dit is totaal niet waar! Komt niet eens in de buurt zelfs.
    Ik kan mij heel goed herinneren dat je bepaalde modellen/uitvoeringen door elkaar aan het halen was en derhalve heb ik toen mijn post geplaatst die je zojuist aanhaalde.

Senior Member

Standaard

Ik kan mij heel goed herinneren dat je bepaalde modellen/uitvoeringen door elkaar aan het halen was en derhalve heb ik toen mijn post geplaatst die je zojuist aanhaalde.
    Ik gaf aan dat de verkoper gebruik maakte van die verwarring dat is idd juist maar goed ... dat mag dus en prima ... als dat zo is dan is dat zo. En als je vervolgens zelf wel mag posten over al dan niet betrouwbaar en of geluid vind ik het eigenlijk ook wel prima. Vraag me alleen af of je die man dan gemaild hebt of gebeld over het feit dat hij onjuist stelt dat zijn Indie betrouwbaarder is als een RIC en dat het geluid tussen die 2 toch wel erg verschillend zijn voordat je het hier gepost hebt.

Maar goed, in zijn algemeenheid valt het soms op dat enkele personen hier vinden dat ze meer mogen omdat ze meer ervaring hebben, meer gitaren vastgehouden hebben of meer van die redenen. Zodra er iets gezegd wordt wat ze niet prettig vinden wordt een een gezellig linkje van CCR geplaats en ga zo maar verder en op het moment dat ze door wie dan ook aansproken worden op het feit dat ze het heel misschien fout hebben of niet correct en of juist reageren ontaard het in een cyber bar brawl. Erg jammer maar schijnbaar is dat niet anders.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten