Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 777 van 1797 EersteEerste ... 27767772776777577677777877978782787712771777 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.761 t/m 7.770 van 17961
    Senior Member

Standaard

Ok, leuk allemaal...Maar aan dit geneuzel hebben we niks.

Het is een verkooppraatje, je kunt twijfelen over de ad. door dit praatje, maar er is geen twijfel over het product. Aangezien het topic twijfel over een advertentie heet gaat het allemaal goed toch?

De advertentie kan wel een beetje als misleidend voor doen, ik snap de post wel een beetje. Maar dat op de man spelen allemaal vervuild dit topic een beetje eigenlijk.
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Waarin beduidend "beter" ? Iig duurder. Maar is dat altijd beter, voor ons als consument ? De man hoeft de hoofdprijs niet, toch. Anders klinken hoeft niet slechter te zijn. Klank is m.i. smaakgebonden. En wat is er mis met de betrouwbaarheid van Indie ? Leg eens uit Geert.
    Als je op zoek bent naar de specifieke RIC Sound, moet je er niet vanuit gaan dat je dat met deze gitaar gaat lukken, ze klinken toch echt anders.

Met de kwaliteit van de Johnsons en Indie's die bij Unsung zijn gebouwd zijn, is niets mis, zoals ik al eerder aangaf.
    Waar ik mij over verbaasde is het feit dat de adverteerder doet voorkomen dat deze gitaar betrouwbaarder is als een RIC en dat is absoluut niet juist.
    RIC's zijn betrouwbare en prima gitaren.

Natuurlijke is geluid smaakgebonden en ze klinken ook prima, maar ze hebben niet de typische RIC-sound

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik heb meerdere Indie's en Johnsens gehad (beiden Unsung Korea), zoals ik al eerder aangaf zijn het prima gitaren, maar qua sound klinken ze toch echt anders als een Rick.

En de quote dat ze betrouwbaarder zijn als een RIC, begrijp ik al helemaal niet.

Een verkooppraatje houden is prima, maar om van betrouwbaarheid een stokpaardje te maken is mijns inziens nonsens.
    De conlusie is mij duidelijk. Met de gitaar en prijs is niets mis. Tis de tekst in de ad die stoort.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik niet, ben jouw gezeur al lang geleden zat geworden.
    Maar be my guest.

Rapporteerknopje is in de buurt.

En als jij mij willens en wetens wilt beschadigen en zwartmaken, mag je het proberen, kijken hoelang de mods dat tollereren.

Iets posten uit twijfel is iets anders als op de man spelen
    Je mist mijn punt (opnieuw en mogelijk ook omdat het je beter uitkomt).
    Het gaat namelijk niet om op de man spelen maar het gaat erom (mij erom) dat jij hier iets post wat naar mijn idee geen reden zou mogen zijn om het te posten.

Het is namelijk een verkoop praatje zoals iedereen (nou ja veel) doet en voor een deel is het ook nog de verkoper zijn mening.
    Wat ik bedoel met mijn reactie is dat je dat dan kan doen voor een groot deel van jouw (of ieder ander) zijn advertenties.

Dit topic heet twijfel maar is verworden tot het oplichters topic.
    Is prima maar als men dan iedereen hier plaats die wat wollige taal of overdrijvingen in zijn advertenties gebruikt dan ga je voorbij aan de impact van dit topic.
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat iemand zich bestempeld voelt als oplichter alleen al door verwijzing naar zijn advertentie in dit topic.

En zolang jij en anderen op deze manier posten zal ik blijven zeuren.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
    http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...d-54315551.htm

Kan iemand mij vertellen van waar de Aluminium case komt? Ik heb deze namelijk nog nooit standaard bijgeleverd gezien. Verder vind ik het bizar weinig uitleg, voor zo'n gitaar...

Iemand meer info?
    Inderdaad, nog nooit gezien zo'n case, wel lelijk, maar toch degelijk. Het zou me ook niet verbazen als je die dingen gewoon los bij gibson kunt kopen. Hij zal er niet orgineel bijgekomen zijn, maar het zou kunnen dat het wel gibson is.

Ik vind die tekst die op de trusrod staat trouwens wel heel vreemd, het lijkt er wel zelf op geschreven, maar naast dat zie ik niet dat het een fake zou zijn.
    ''I once saw him throw the guitar up in the air and catch it in the same chord''

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike999999999 Bekijk bericht
    Ik vind die tekst die op de trusrod staat trouwens wel heel vreemd, het lijkt er wel zelf op geschreven, maar naast dat zie ik niet dat het een fake zou zijn.
    En toch vind ik de bodyvorm (te strakke taille) en de plaatsing van de potmeters een beetje vreemd. Ik hou het er maar even op dat het door een groothoeklens komt...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En toch vind ik de bodyvorm (te strakke taille) en de plaatsing van de potmeters een beetje vreemd. Ik hou het er maar even op dat het door een groothoeklens komt...

Lijkt die taille mogelijk ook niet zo door de lijnen van de koffer ?

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/437920234

Logo klopt niet, serial op de achterkant ook niet. Hm...
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

Senior Member

Standaard

Volgens mij is deze echt hoor. Waarom zou je een Mexstrat willen kopieren? Die zijn toch al niet zo gruwelijk duur
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Volgens mij is deze echt hoor. Waarom zou je een Mexstrat willen kopieren? Die zijn toch al niet zo gruwelijk duur
    Waarom zou je een Epiphone willen kopiëren? Toch worden die het meest nagemaakt.

Net als briefjes van 5 overigens.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten