Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 764 van 1797 EersteEerste ... 26466471475476276376476576677481486412641764 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.631 t/m 7.640 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    In deze economie, afhankelijk van de staat van de gitaar denk ik 1300-1600. 1600 voor een met super mooie flame ofzo. 1500 is misschien klein beetje aan de hoge kant maar hij kan het er wel voor krijgen.
    Lol, dan gaat mijn Goldtop Classic toch echt op MP zodra die terug is want ik ging er vanuit dat ze een stuk goedkoper waren dan de Standaards. En die van mij krijg je nog met gratis kopknak ook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Lol, dan gaat mijn Goldtop Classic toch echt op MP zodra die terug is want ik ging er vanuit dat ze een stuk goedkoper waren dan de Standaards. En die van mij krijg je nog met gratis kopknak ook
    Ik zou er eerst eens een tijdje op spelen, misschien raak je er wel aan gehecht. Prijzen zijn niet echt gunstig op marktplaats dus misschien kun je hem beter nog eventjes vasthouden totdat de economie weer wat bijgetrokken is

Senior Member

Standaard

Kijk alleen uit met welke advertenties je plaatst, met je laatstgeplaatste Gibson was niets mis en dit topic is geen discussietopic over een vraagprijs, maar bedoelt voor verkopers die gitaren aanbieden waarover je twijfel hebt over de echtheid, of over grove onjuistheden in de advertentie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Kijk alleen uit met welke advertenties je plaatst, met je laatstgeplaatste Gibson was niets mis en dit topic is geen discussietopic over een vraagprijs, maar bedoelt voor verkopers die gitaren aanbieden waarover je twijfel hebt over de echtheid, of over grove onjuistheden in de advertentie.
    En ik dacht oprecht dat deze gitaar ten onrechte duurder werd aangeboden dan hij was. Ik weet dat er modellen zijn die op een Classic lijken maar veel duurder zijn. Daar wordt zelfs voor gewaarschuwd op het Gibson forum. Dus volgens mij geen onterechte post.

Senior Member

Standaard

En ik dacht oprecht dat deze gitaar ten onrechte duurder werd aangeboden dan hij was. Ik weet dat er modellen zijn die op een Classic lijken maar veel duurder zijn. Daar wordt zelfs voor gewaarschuwd op het Gibson forum. Dus volgens mij geen onterechte post.
    Naar mijn mening wel, check eerst concreet een aantal dingen voordat je het hier plaatst en niet "omdat je dacht dat".
    Zo schaadt je welwillende eerlijke verkopers.

Ook hier gaat weer op:

http://www.youtube.com/watch?v=zZe9OtFNt_8

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Naar mijn mening wel, check eerst concreet een aantal dingen voordat je het hier plaatst en niet "omdat je dacht dat".
    Zo schaadt je welwillende eerlijke verkopers.

Ook hier gaat weer op:

http://www.youtube.com/watch?v=zZe9OtFNt_8
    Hoewel dit eigenlijk nergens meer overgaat komt die gitaar in eerste aanleg op mij over als een RI want het woord Reissue wordt nogal prominent genoemd. Dit terwijl het om een gewone classic gaat. Nou kan het heel goed dat ik de enige ben die het verschil niet ziet maar ik ben niet zoals de meeste hier een gitaargoeroe vandaar mijn vraag cq. opmerking over deze gitaar. Overigens wordt voor exact deze verwarring gewaarschuwd op het Gibson forum. En dat er mensen zoals jij dus meteen zien hoe de vork in de steel zit is volgens mij net de essentie van een topic zoals dit. Maar goed ... enough said .... ik zal de volgende keer alleen nog maar de Hele overduidelijke fake gitaren hier neerzetten en verwarrende teksten laten voor wat het is.

Senior Member

Standaard

Hoewel dit eigenlijk nergens meer overgaat komt die gitaar in eerste aanleg op mij over als een RI want het woord Reissue wordt nogal prominent genoemd. Dit terwijl het om een gewone classic gaat. Nou kan het heel goed dat ik de enige ben die het verschil niet ziet maar ik ben niet zoals de meeste hier een gitaargoeroe vandaar mijn vraag cq. opmerking over deze gitaar. Overigens wordt voor exact deze verwarring gewaarschuwd op het Gibson forum. En dat er mensen zoals jij dus meteen zien hoe de vork in de steel zit is volgens mij net de essentie van een topic zoals dit. Maar goed ... enough said .... ik zal de volgende keer alleen nog maar de Hele overduidelijke fake gitaren hier neerzetten en verwarrende teksten laten voor wat het is.

Juist, omdat je het niet zeker weet, moet je het niet zomaar hier neerknallen, eerst researchen, dan posten, daar heb je geen abracadabra voor nodig.

Je had de beste man ook een mailtje kunnen sturen om welk type het exact gaat.
    Een welwillende verkoper zal je dan echt wel de info geven die je nodig hebt.

Ik zag vanavond een SG op MP, waarvan de man claimde dat het een 66er SG betrof.
    Ik zag gelijk dat het een 70's model was en heb de man gemaild.
    De man mailde mij op nette en correcte wijze zijn uitleg van zijn verhaal.

Ik heb hem toen netjes een mail met uitleg gegeven en voorbeeldfoto's gemaild, tezamen met de gegevens van het serienummer.
    Ik kreeg een nette mail terug, waarin hij mij bedankte voor de uitleg en de belofte dat hij zijn advertentie ging wijzigen, hetgeen hij ook heeft gedaan.

Op deze wijze kan het namelijk ook.
    Nogmaals, een welwillende verkoper zal je altijd info en toelichting geven en indien je hem van repliek dient, doe dit netjes, beschaafd en gemotiveerd.

Senior Member

Standaard

Ik snap niet zo waarom er zo'n hoge drempel moet zijn om in dit topic te posten. Het heet toch niet voor niets "twijfel over een advertentie" ipv "vieze gore oplichters"? Als hier iets neergezet wordt wat wel ok is wordt het vrij snel gecorrigeerd. Ik denk niet dat je nu zo bang moet zijn dat verkopers er veel last van hebben.

Senior Member

Standaard

laten we voor de gein eens terugbladeren in dit topic.. en gaan kijken hoevaak het al behandeld word.
    het zijn ook steeds dezelfde argumenten.

ik wil niet heel vervelend doen hoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Zo dan. Denk je een oplichter te spotten, twijfel je over de authenticiteit van een aangeboden gitaar: stel hier je vragen of plaats hier je kanttekening. Muurschildering mag ook.

Goed plan, ik kleef hem, en zal alle andere scam-topics hierheel plakken.
    Bert K, mod
    Need i say more .... maar goed, ik hou er over op.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten