Ik hoor inderdaad ook delay, vreemd, stond wellicht nog aan in logic ofzo.
@ Mitch: er is trouwens geen wah gebruikt?? Dat is mijn aanslag en vele geswitch van bridge naar hals pu.
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Serieus? Ah, dan zit ik dus naar je ripping attack te luisterenDa's wel wauws zeg, dat het dan zo kan klinken. Mijn respect voor de techniek, maar echt mooi vind ik het niet in de clip
Nou ja, al met al: tof gespeeld, amp klinkt veelbelovend, gewoon een kwestie van andere apparatuur, iets meer vantevoren een plan maken dat misschien iets meer aansluit op de gemiddelde plexi-klant en dan kan het wel eens een heel leuk worden.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Thanx mitch, kan mij wel enigzins verplaatsen in je bevindingen.
Heb momenteel nog wat agenda punten weg te werken maar dan gaat er serieus opgenomen worden.
Heb veel aan jullie opmerkingen betreffende micing etc.. dank hiervoor!
Mocht er een vrijwilliger zijn die nog een fijne studio beschikbaar stelt....?!
Verneem ik graag!
Deze micing sessie zal wederom gebruikt worden om aan jullie de kans te bieden hierbij aanwezig te zijn.
Graag via PM, om vervolgens zelf ook eens wat te kunnen pielen op de amp...
Goed idee.
Een amp kun je volgens mij pas echt goed beoordelen door er zelf op te spelen. Opnames, hoe goed gemaakt ook, geven niet meer dan een indruk.
Gisteren had ome Keith generale voor zijn solo stuk van het muziekexamen (6 VWO). Speelde over een 2x12 GIABLO cab (nagenoeg identiek aan de Challenger cab geloof ik, 2 nieuwe UK G12M25 Celestions; verzoek van Keith) en de sound was aaawesome
Muiterij onder de andere gitaristen; wilden ook over zijn set spelen
Kijk uit naar een 2e sessie, Keith wil er dan ook graag bij zijn
http://s968.photobucket.com/albums/a...MANREPLICA.jpg
Laatst gewijzigd door The Running Man; 1 maart 2011 om 15:01
You bought a guitar to punish your ma...
Zo dan,
Druk met van alles en nogwat maar intussen dit:
Zaterdagmiddag 19 maart vanaf 14:00 zijn die en/of gene van harte welkom om de Challenger in de studio van Frits van Mourik aan de tand te voelen.
Nieuwe ( wellicht duidelijkere ) clips zullen daar ook gemaakt worden.
Misschien sta je straks op de track!
Wil je hier nu bij aanwezig zijn, dan verneem ik uiteraard graag van je via PM..
Neem vooral je eigen harp mee!
staat genoteerd, moet nog wel even kijken of ik kan hoor![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers