Dropbox misschien? Daar klinken veel dingen wel ok vind ik
Ben het eigenlijk wel een beetje eens met Niels..
Dropbox misschien? Daar klinken veel dingen wel ok vind ik
Ben het eigenlijk wel een beetje eens met Niels..
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Even over de clipjes,
Ik was er niet helemaaaal met m'n kop bij, dus het spelen ging vrij op de automatische piloot.
Maar ook vooral speelde ik wat en er zouden eigenlijk maar 30 seconde van alle clips gebruikt worden.
Nu is dit langer geworden, dus krijg je ook wat meer gespeel en gepiel zegmaar.
Daarnaast denk ik wel dat je ondanks het gefrot je zeker wel hoort hoe de amp klinkt en ook qua dynamiek.
(De kwaliteit is nu laag, dat scheelt veel, maar op mij komt de versterker wel goed over zoals ie is, hoewel het live natuurlijk allemaal wat voller vetter en dikker klinkt, maar dat is logisch).
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Ohja dat was ik vergeten te zeggen: De clips zijn ERG goed gelukt als ik hoor dat iemand 'hem dan maar in het echt moet proberen' , onieda Arjan?![]()
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Mee eens, ik hoor tussen de losse noten ook gewoon pinched en stops, harde attacks en zachte details, cleane partijen klinken ook gewoon lange noten..
Niks ten nadele van het feit dat ik kan genieten van Timo zijn spel en hem gewoon meer gunde dan 30 sec.
Ook in de metal partijen zitten stukken met dikke harmonische meerklanken..
Maar nogmaals, iedereen is van harte welkom om hem zelf eens te kunnen bespelen!
Jij bent gewoon jaloers dat je niet zulke mooie tepels hebt!
Nou, een meeting in DB's zeg ik geen nee tegen, terwijl ik de clips nog niet eens gehoord heb.
Maar "plexi-clean-crunch-old-skool-metul", kan ik niet weerstaan. Bovendien ziet ie er geweldig uit.![]()
Net even de samples beluisterd, en ik ben wel enthousiast hoor, klnkt goed.
Het feit dat je "closed-micing" hebt toegepast doet niet echt goed aan de opnames, maar ik kan er wel "doorheen" luisteren. Ik neem zelf ook wel 's wat op met een Sennheiser E606, en dat klinkt ook erg droog, maar als je dat weer mixt met een mp3, krijg je toch een goeie sound, althans, da's mijn ervaring tot nu toe.
Trouwens, in de sample in de quote moet een delay hebben gezeten, kan niet anders, die hoor je duidelijk, maar Timo heeft volgens mij ook een delay "in de vingers".![]()
Zo, heb er nu even naar geluisterd met de juiste set. Celan klinkt prima maar inderdaad een delay erop. Misschien stond ergens in het opname programmaatje nog een effect aan, per ongeluk? Hoe dan ook, maakt verder niet uit eigenlijk.
De drives klinken allemaal als een pedaal-demo en dan niet zo'n beste. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Het laag is totaal afwezig, wat je juist niet zou verwachten bij een 100W bak en het klinkt allemaal even 'hard'. Ook mid gain is inderdaad al erg veel van het goede. Knalharde attack en nergens is de sustain te horen. De wah verpest het ook behoorlijk in de strat clip.
Ik zou zeggen: dit is echt een herkansing waard. Room mic en condensator mics zijn echt aan te bevelen anders kom je niet in de buurt van de echte power van een amp.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers