Ik zal morgen de opnames beluisteren, ik vind de amp in het echt totaal
niet klinisch klinken. Wellicht zijn het toch de opnames.
Ik zal morgen de opnames beluisteren, ik vind de amp in het echt totaal
niet klinisch klinken. Wellicht zijn het toch de opnames.
Helemaal mee eens,
Het klonk in dat hok bij DB's totaal niet klinisch.
Eerder organisch en warm. Ik mis de punch die er live met grof geweld uitkwam. Zit hier op wintersport met een notebook met El Crappo soundsystem dus dat
helpt ook niet echt.
Thuis maar eens over de PA gooien.![]()
You bought a guitar to punish your ma...
De clips zijn voor mij ook niet echt duidelijk eerlijk gezegd.
Als je nieuwe clips gaat opnemen dan zou ik in ieder geval het volgende aanraden:
- geen effecten gebruiken
- duidelijkere muzikale fragmenten spelen i.p.v. akkoord - shred - akkoord - shred sequensen
- een paar clips waar minder gain gebruikt wordt?
Wat ik niet helemaal begrijp, ik meende op je site ook een Plexi te zien, bouw je verschillende types?
Als wat jullie midgain noemen op de clipjes ook echt de knop op twaalf uur is dan denk ik dat de Challenger iets teveel gain heeft voor mij, is het een tweekanaals bak?
Meerderen hebben het al gevraagd maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het gaat kosten, als je daarover iets kan of wil loslaten.
Laatst gewijzigd door Tristan; 23 februari 2011 om 21:50
Misschien doe ik iets fout maar ik heb ze nu op mijn feesboek gezet en daar klinkt het al anders dan in de link die arjan plaatste. Of zou het geluid ook beter zijn wanneer je ze op je computer benedenlaad?
Nogmaals, in het echt was het wel beterderder![]()
bitrate van de mp3's is nu 192 kps (is echt te laag)
zou de originele opnames naar 320 kps converteren beter nog, zou de originelen helemaal niet converteren
denk dat dat een stuk scheelt
deze ziet er wel ok uit geen wachttijden om down te loaden ,50mb per upload, helaas geen streaming
http://www.datafilehost.com/
of anders voor 50 of 60 eu p jaar een domein reggen met een paar 100 mb webruimte
Hm.. ik ben niet zo weg van de soundclips.
Ik hoor alleen maar een gitarist die wil graag wil laten horen wat voor trucjes 'ie kan, maar ik hoor niet een keer een akkoord mooi uitklinken. Bij een soundclip van een amp wil ik graag horen hoe een versterker klinkt. Hoe hij reageert op hard aanslaan, zacht, compressie, dichtsmeren, openheid..
Als ik een gitarist trucjes wil horen doen, dan ga ik wel gewoon een willekeurige gitarist youtuben.
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik hoor liever de versterker, in plaats van wat een gitarist allemaal kán op die versterker.
Conclusie: moet hem zelf dan maar eens bespelen![]()
Favorieten/bladwijzers