Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 300 van 441 EersteEerste ... 200250290298299300301302310350400 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.991 t/m 3.000 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    Om je even lekker te maken,
    Het is zo'n bushokposter (dus levensgroot!!!) waar ik toevallig aan kon komen toen de posters in het bushok ververst werden. De man vertelde mij dat deze posters nadat ze dus volgens het contract enkele weken hebben gehangen ze vervolgens vernietigd werden doordat er toch niets meer mee gedaan werd. Nou geef ze dan maar aan mij!
    Ik had er een stuk of 10, enkelen hebben al basis gebruikt voor schilderijen, anderen heb ik m'n schoolboeken mee gekaft en de laatste hangt in m'n muziekhok. Ik moet zeggen, van dichtbij is ze erg lelijk (en heeft ze zelfs een koffievlek boven haar lip, geprint op de poster) maar toch krijg ik het niet over m'n hart haar weg te doen

Hier dan even volledigheid:

(de onderkant is er afgesneden omdat ik die nodig had voor m'n laatste 3 boeken dit jaar)
    jij bushokjes sloper......
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Deze kan ook even een update gebruiken. Je moet er enkel die Marshall 1960AV wegdenken en een 2de orange cab en mijn Washburn Custom Shop erbij denken.

Standaard

Het mag dan groot, lomp en vooral zwaar zijn maar de sound is niet te evenaren!
    Eden WT800/Trace Elliot 1153/Eden D410XLT:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Deze kan ook even een update gebruiken. Je moet er enkel die Marshall 1960AV wegdenken en een 2de orange cab en mijn Washburn Custom Shop erbij denken.
    Awesome

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Is dat een BBE Sonic Maximizer? Staat-ie ook altijd aan?
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Standaard

Diezel FTW..
    Mooi en kleurrijk setje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minas Bekijk bericht
    Hoi Sjaak,
    Bedankt voor het compliment.

Gebruik hem eigenlijk de laatste tijd zo goed als nooit meer, maar je krijgt je buizen wel net iets verder overstuurd. Dus je moet je goed afvragen of het het geld waard is om er 1 aan te schaffen.
    Voor mij niet meer hoor, toch niet qua amps. De FAD blijft. Nu is het nog kwestie van mijn pedalboard af te werken, vooral qua drives moet ik eens goed gaan selecteren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tidalwave_sideburns Bekijk bericht
    Is dat een BBE Sonic Maximizer? Staat-ie ook altijd aan?
    Nee, die BBE is werkloos, sinds ik die marshall cab niet meer gebruik. Die Orange cabs zijn veel gedefinieerder en hebben geen BBE nodig.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Voor mij niet meer hoor, toch niet qua amps. De FAD blijft. Nu is het nog kwestie van mijn pedalboard af te werken, vooral qua drives moet ik eens goed gaan selecteren.
    Je hebt gereageerd op de verkeerde reactie (waar je op reageerde ging over Loadbox verhaal tegen Sjaak1990).
    De Brunetti blijft waarschijnlijk nog en ben er nog steeds blij mee. Wel blijft er natuurlijk gas naar nieuwe spullen. Alleen nu mijn rackje afmaken i.c.m. GCP. Alleen ben ik veel te slecht in het programmeren dus het schiet nog niet echt op.

Ben wel heel benieuwd naar de FAD amp. Ken eigenlijk alleen de speakerkasten van FAD. Heb je al een idee welk(e) drive(s) het gaan worden?

Senior Member

Standaard

Momenteel ligt er een sonic titan print op mijn werkbank, net als een rangemaster, meat head, big muff ram's head, ... Ik ga er een aantal bouwen en ik zie wat blijft. Nog niet echt een idee waar ik blij van ga worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten